Model 1740060 wyposażony jest w pokrywę z licznymi wypukłościami. Dzięki zastosowaniu dobrej jakości stali, nie posiada tendencji do korodowania.  Katalizatory z grupy 1740060 ważą od 1,70 kg – 2,07 kg i posiadają niesymetrycznie ułożone wyloty, z których jeden skierowanych jest ku górze.

Katalizator 1740060 z BMW

Zbliża się luty, a wraz z nim nowe miesięczne promocje czterech popularnych modeli katalizatorów :

  1. GM 20
  2. 045178ACB
  3. 1715303
  4. 1740060

Ze szczegółami promocji zapoznacie się z dniem 1 lutego.

Konkretne ceny znajdziecie pod tym adresem.

Już teraz możemy poinformować, że promocja będzie obowiązywać w dniach 1-28 lutego i skorzystać będą z niej mogli wszyscy stali dostawcy. Promocją objęte będą wszystkie katalizatory zaczynające się od powyższych numerów.

Cena promocyjna oznacza tutaj cenę wyższą niż ta, którą obowiązuje w pozostałe dni, nieobjęte promocją.

O pierwszych trzech modelach już pisaliśmy w osobnych artykułach. Klikając w ich numery łatwo przeniesiecie się do nich.

Dziś pokusimy się o charakterystykę ostatniego z wymienionych – 1740060.

Model 1740060 wyposażony jest w pokrywę z licznymi wypukłościami. Dzięki zastosowaniu dobrej jakości stali, nie posiada tendencji do korodowania.  Katalizatory z grupy 1740060 ważą od 1,70 kg – 2,07 kg i posiadają niesymetrycznie ułożone wyloty, z których jeden skierowanych jest ku górze.

Pamiętacie, że dwa katalizatory z grupy :

BMW –  1740060/VEHE4171933800/R97

BMW –  1740060/VEHE4171223900/R97

znalazły się na naszej zaszczytnej liście TOP 10 najdroższych katalizatorów w naszym katalogu.

1740060 wykorzystywane są przez markę BMW w modelach z napędem benzynowym w 1997 roku. Modele, w których je montowano to BMW E39 523i oraz  E36 320i, 323i,  wersje silnikowe 2.0, 2.3, 2.5

BMW e39 – produkowany był w ramach 5 Serii modelu. Samochód był następcą E34. Po raz pierwszy pokazano go światu na pokazie motoryzacyjnym we Frankfurcie we wrześniu 1995 roku, choć pierwsze zdjęcia prototypu pojawiły się już kilka miesięcy wcześniej. Produkowany był do roku 2003, kiedy to zastąpiono go przez E60.

E39 było pierwszym autem na świecie, w którym zastosowane zostało aluminium w budowie przedniego zawieszenia, a także pierwszym z tej serii, w którym zastosowano czterocylindrowy silnik wysokoprężny. Auto zaprojektował Japończyk – Joji Nagashimy. Samochód testowano na Alasce, w RPA  oraz w Kalifornii, więc temperatury wahały się od -40 stopni Celsjusza do +50. Sprzedaż w Europie rozpoczęła się w 1995 roku, w grudniu. Serię 5 produkowano w fabryce BMW Dingolfing. Na początku samochód oferowano wyłącznie w typie sedan. Karoseria tego czterodrzwiowego auta wykonana była ze stali, a 77 % powierzchni blachy zostało ocynkowane, by ochronić je przed korozją. Konstrukcja była bardziej solidna i sztywna w porównaniu z E34. Wszystko ze względów bezpieczeństwa. Zadbano jednak, by auto nie stało się przez to nazbyt ciężkie. Zmniejszono także współczynnik oporu. W marcu 1997 roku, do sprzedaży wszedł wariant kombi – tzw. Touring, który w wersji dodatkowej posiadał także rozkładaną podłogę ładunkową. Na pierwszy facelifting zdecydowano się dopiero jesienią 2000 roku. Wymianie uległy – jak w większości tego typu zabiegów – przednie reflektory, które dodatkowo zostały wzbogacone LED-ami. Przeprojektowano także przedni zderzak, który malowany był na taki sam kolor co nadwozie.

źródło : http://tzwqcc.com/bmw-e39/bmw-e39-elegant-bmw-5-series-e39-wikipedia/

BMW e36 – auto produkowane było w latach 1990 – 2000 i należało do klasy kompaktowej. Podobnie jak e39 zostało zaprojektowane przez Azjatę – tym razem pochodzącego z Chin Pinky Lai. Występowało w takich wersjach nadwozia jak: sedan, kombi, hatchback, coupe oraz cabrio.  Jego poprzednikiem było BMW e30. Następcą z kolei słynne e46. Przy zastosowaniu technologii z e36 zbudowano takie modele jak BMW Compact oraz Z3. Tak jak i przy poprzedniku, także i tu zastosowano sporą różnorodność wariantów modelu. Zabrakło wyłącznie wersji z napędem na cztery koła. Wprowadzono do życia natomiast wersję sportową  M3 z potężnym sześciocylindrowym silnikiem.

Na wygląd tego modelu wpłynęły mocno parametry aerodynamiczne. W marcu 1992 roku dwudrzwiowy sedan zastąpiono bardziej spłaszczoną i poszerzoną wersją coupe. W kwietniu 1993 roku z kolei wprowadzono kabrioleta. Combi pojawiło się dopiero dwa lata później. Wiele elementów konstrukcji zapożyczono z e 30-tki – np. tylną oś, kratkę wentylacyjną czy choćby przełączniki.

Początek serii nie należał do najbardziej udanych. Z powodu zaburzonych proporcji, częstym były piski oraz grzechotania. Pierwsze modele były też wyjątkowo podatne na korozję. Fakt ten odbił się szerokim echem zwłaszcza w niemieckich mediach. BMW jednak szybko zareagowało na przykre wieści i postanowiło poprawić jakość produkcji. Duży nacisk położono na jakość lakieru. Niedopasowanie części pozostało jednak piętą achillesową e36- tki. Najbardziej dotkliwie odczuł to czterodrzwiowy sedan, który pozostał wyjątkowo podatny na hałasy spowodowane wiatrem.

Ciekawostką jest, że w celu zwiększenie bezpieczeństwa pieszych, zmodyfikowano przód, by był on bardziej pochyły i mniej wydatny jak w starszych modelach. Ograniczono przez to poważne zranienia w wyniki zderzenia z mocno wystającą częścią.

Źródło : https://classicsworld.co.uk/guides/bmw-e36-3-series-10-most-common-mot-fails/

Zapraszamy do skorzystania z promocji i umówienia dostawy :

+48604611917