Katalizatory o numerze 46433199  stosowane były przez włoski koncern motoryzacyjny Fiat. Wytwórcą tych katalizatorów była firma Ismeretlen.

Charakteryzują się niewielkimi rozmiarami. Liczą około 27 cm długości, a ich waga wynosi nieco ponad kilogram. Mimo swej małej okazałości ich cena detaliczna na dzień 27.02.19 r. wynosi niecałe

Katalizator 46433199

Katalizatory o numerze 46433199  stosowane były przez włoski koncern motoryzacyjny Fiat. Wytwórcą tych katalizatorów była firma Ismeretlen.

Charakteryzują się niewielkimi rozmiarami. Liczą około 27 cm długości, a ich waga wynosi nieco ponad kilogram. Mimo swej małej okazałości ich cena detaliczna na dzień 27.02.19 r. wynosi niecałe 324 PLN. Katalizatory 46433199  mają zaokrąglone krawędzie i są bardzo symetryczne. Jedynie wyloty nieco różnią się od siebie kształtem.  Wykorzystywane były w produkcji wersji benzynowej Fiata Punto w 1996 roku.

Fiat Punto jest jednym z bardziej popularnych samochodów kompaktowych w Polsce. Produkowany był w trzech seriach. Pierwsza powstała w 1993 roku i została zaprojektowana przez Gioretto Giuguaro. Spadkobiercę Fiata Uno po raz pierwszy zaprezentowano podczas Salonu Samochodowego we Frankfurcie. Auto spodobało się zarówno krytykom jak i szerokiej publice, w 1995 roku udało mu się zdobyć ceniony na świecie tytuł Car of the Year. Już półtora roku po premierze, liczba sprzedanych egzemplarzy liczyła ponad półtora milionów egzemplarzy.

Druga zadebiutowała w 1999 roku dzięki projektowi Centro Stile Fiat. Prezentacji dokonano w stulecie producenta samochodów Turyn. Model ten odniósł podobny sukces do swojego poprzednika. Był to pierwszy na świecie pojazd, który otrzymał 4 gwiazdki EuroNCAP. W 2003 roku model przeszedł pierwszy lifting, a w 2007 r. drugi i otrzymał z tej okazji nową nazwę – Punto Classic. W 2010 roku zaprzestano po 11 latach produkcji drugiej serii. Sprzedawana była jednak do 2011 r.

 

Trzecia została wypuszczona na rynek w 2005 przy użyciu pomysłu Italdesign Giugiaro. Największą popularnością cieszyła się właśnie ostatnia seria. W porównaniu ze swoimi poprzednikami jest to dość duże auto. Jego długość przekracza 4 metry. Z tego też powodu sprzedawane było pod nazwą Grande, który był debiutantem ostatniej serii. Tradycyjny model Grande Punto został poszerzony o całą rodzinę modeli  i różne typy tego samego samochodu. Grande Punto miało symboliczny charakter dla Fiata. Jego wprowadzenie miało oznaczać odrodzenie marki, która początkiem XXI przechodziła kryzys. Został zaprojektowany przez włoskiego producenta, jednak koszty rozwoju marki zostały podzielone z General Motors, który w swojej produkcji wykorzystywał podwozie z Grande Punto zwłaszcza w produkcji dedykowanej rynkowi europejskiemu. W 2006 roku zaprezentowano Punto Linea, z kolei w 2009 roku dołączył do grona Punto Evo, a oba zastąpione zostały modelem Punto 2012, zwanym czasem po prostu „Punto”.

Wraz z trzecią generację, Fiat zdecydował się także na ekspansję na rynki zagraniczne, planując stworzenie tańszej wersji dla krajów rozwijających się. Projekt ten rozpoczął się w 2007 roku z wykorzystaniem oryginalnego nadwozia z Grande Punto, oraz jego części mechanicznych. Styl samochodu nie uległ zmianie, jedynie wnętrze wykonano z lepszej jakości tworzyw sztucznych.

 

Jego produkcja zakończyła się w sierpniu 2018 r. i nie została zastąpiona żadnym innym autem. W trakcie sprzedaży nie był także rozwijany w żaden sposób. W Indiach zakończono produkcję 3 miesiące później, w listopadzie. Od 1993 roku model sprzedał się w ilości 9 milionów egzemplarzy.

Zobacz ceny zużytych katalizatorów z pozostałych modeli Fiata w naszym katalogu marki.

Posiadasz zużyty katalizator z Fiata Punto ? a może masz ich więcej ?

Niezależnie od ilości, zapraszamy do jednego z naszych punktów skupu.

Możesz również skorzystać z możliwości skupu wysyłkowego, dzięki której zaoszczędzisz i czas i pieniądze na dojazd.