Wskaż posiadaną ilość:
Skup hurtowy: Dariusz Seremak

Katalizator B34D z Mazdy 323

Z katalizatorów o numerze B34D korzysta japońska, ceniona marka Mazda.

Katalizatory te nie są wielkich rozmiarów. Liczą sobie 35 cm długości, a waga ich wkładu nie przekracza 0,63 kg. Środkowa część wyróżnia się perforowaną pokrywą, przedzieloną za pomocą wgłębień na trzy części.

Ranty, na których znaleźć można numer katalizatora, są spłaszczone.

Katalizatory B34D montowane były w Mazdzie 323 po 1996 roku.

Cenę modelu poza promocją można śledzić w cenniku.

Katalizator numer B34D z Mazdy 323

Mazda 323  znana także jako Astina w Europie, Ameryce Północnej, Australii i Nowej Zelandii,  Mazda GLC , oraz jako Mazda Protege w Ameryce Północnej, to samochód osobowy z segmentów A i B wyprodukowany przez Mazdę .

Została ona pierwotnie produkowana w Japonii w latach 1977–2003 z przeznaczeniem na rynek zagraniczny i jest nadal produkowana do dziś , lecz tylko do lokalnej sprzedaży w Japonii.

323 był najlepiej sprzedającym się pojazdem Mazdy w USA. Z ponad 10-ioma milionami sztuk, została wymieniona także jako najlepiej sprzedający się samochód japońskiej marki na świecie. To seria, która pojawiła się na rynku z wieloma następującymi po sobie nazwami na całym świecie, takimi jak 1000, 1200 , 1300 , 800 , 808 , Mizer GLC , 323 (nazwa zwyczajowa w Ameryce Środkowej i Południowej). W USA, pierwotnie nazywano ją GLC ( G reat L ittleC ar), a w końcu w 1990 r., opisywana jako Protegé. W Południowej Afryce, gdzie także była produkowana, nazwano ją lokalnie jako Etude .

Mazda 323 z 2000 r.

Model 323 został wyprodukowany w Hiroszimie ( Japonia ), chociaż był również montowany także w Chinach , Kolumbii , Malezji , Nowej Zelandii , RPA i na Tajwanie. W Ameryce Północnej, 323  miała bardzo trudne wejście ze względu na decyzję o jego produkcji w USA, gdzie zaniżono jego mechaniczną jakość, pochodzenie (Japonia i USA raczej nie były zbyt przyjaźnie do siebie nastawione), a także przez wzgląd na silnych konkurentów, takich jak Toyota czy Renault, którzy oferowali tańsze auta – Corollę czy Encore.

Produkcja modelu podzielona została na 6 generacji.

I – 1977- 1980 323 FA

II – 1980 – 1985 323 BD

III – 1985 – 1989 323 BF

IV – 1989 – 1994 323 BG

V – 1994 – 1998 323 BA

VI – 1998 – 2003 323 BJ

Widok tego modelu jest niezwykle rzadki na polskich drogach. Być może dlatego, że nie wszyscy zdają sobie sprawę z tego, że plasuje się on w czołówce rankingu na najmniej awaryjne samochody.

Najlepszymi opiniami wśród użytkowników cieszy się bezapelacyjnie 323F z wersji BJ, a zatem ostatniej – szóstej generacji, która furorę na polskim rynku zrobiła dopiero niecałą dekadę temu. Pomimo dużej sztywności zawieszenia, auto zapewnia duży komfort podróżowania. Auto zapewnia niezawodność, dobre prowadzenie, mocne silniki, ergonomię jazdy i niewygórowaną cenę.