Katalizatory o numerze 5027916/44103245516/R95 wykorzystywane są przez Skodę do produkcji katalizatorów samochodowych. Model ten mierzy około 44 cm długości, a waga wkładu to 0,985 kg. Cechuje je symetryczna budowa, spłaszczone ranty, poprzeczne paski w miejscu zamontowanego wkładu i obustronne zwężenia przy wylotach. Często dotyka je korozja, jednak numery zwykle łatwo odczytać. We wrześniu 2019 r. model ten znajduje się w promocji.
Montowano je w samochodach Skoda Felicia 1.3 w wersji benzynowej z 1995 roku.
Skodę Felicię montowano w latach 1994-2001 przez czeski koncern Skoda Auto. Model produkowano jako pięciodrzwiowy hatchback i pięciodrzwiowy kombi do codziennego, miejskiego użytkowania.
Został opracowany częściowo na papierze, a częściowo na komputerze.
Był to model, w którym bardzo mocno odzwierciedlono integrację producenta z niemiecką Grupą Volkswagen, na przykład poprzez wprowadzenie odpowiedniej specyfikacji produkcji. Pod względem koncepcyjnym, samochód został oparty na poprzednim modelu Skoda Favoit, ale jego konstrukcja była bardziej zaawansowana. Model wyposażono w całą gamę ulepszonych silników. W porównaniu z modelem Favorit, w wybranych wersjach wprowadzono nowe funkcje, takie jak ABS , wspomaganie kierownicy itp.
Nazwę Felicia, przyjęto od poprzedniego modelu sportowego Felicia produkowanego w latach 60-tych 20 wieku w wersji ze stałym lub składanym dachem.
Warianty zostały oznaczone według skrótów wyposażenia LX, LXi, GLX, GLXi, a litera „i” oznaczała silnik o pojemności 1,3 l, 50 kW.
Model został opracowany częściowo na papierze, a częściowo na komputerze. Rozwój nadwozia hatchback rozpoczął się w 1991 roku, a pierwszą serię testową wyprodukowano rok później.
W 1993 r. wyprodukowano serię weryfikacyjną, a od 5 września 1994 r. rozpoczęto produkcję seryjną. W tym samym czasie rozpoczęto opracowywanie samochodów wyścigowych Kit-Car o pojemności silnika do 1300 i 1500 cm³. Wersje użytkowe są produkowane od 1995 roku, kiedy to produkcja zastąpiła modele oparte na Favorit. Samochody z nadwoziem typu hatchback i kombi były produkowane w miejscowości Mladá Boleslav do 2000 r., kiedy to przeniesiono produkcję do miejscowości Kvasin.
Hatchback został zaprezentowany publiczności w październiku 1994 r. w Pradze, a w czerwcu 1995 r., podczas Salonu Samochodowego w Brnie, pokazano wariant z nadwoziem typu kombi . Od 1995 r. produkowany jest także wariant Pickup. W 1998 r. przeprowadzono lifting. Zmieniono wówczas kształt kratki chłodnicy, kolor i kształt zderzaków (z czarnego na kolor konkretnego samochodu, później zmieniono kolor klamek i lusterek), napis Felicia z tyłu, oraz kształt reflektorów i świateł przeciwmgielnych. Produkcja została przerwana 20 czerwca 2001 r. Wyprodukowano ogółem 1 420 441 egzemplarzy. Następcą modelu została Škoda Fabia . W Kvasinach, gdzie model był produkowany do końca trwania serii, linia została przebudowana w celu produkcji Skody Superb. Dziesięć lat po zakończeniu produkcji, Felicia nadal była najczęściej uczęszczanym samochodem na czeskich drogach.
Felicia i Favorit były ważnymi samochodami dla Škody, ponieważ ich sprzedaż dała projektantom czas na opracowanie nowoczesnych samochodów pod batutą Volkswagena.
Zdaniem posiadaczy Felicii, to wdzięczne, proste i łatwe w utrzymaniu auto. Jego największą zaletą jest właściwie to, że nie posiada żadnych drogich, nowoczesnych części, które mogłyby podwyższyć koszty jego serwisowania. Przy założeniu instalacji LPG, jest niezwykle tanie w utrzymaniu. Model znany jest z niezawodnych, bezawaryjnych silników.
Nie posiada systemów bezpieczeństwa czy wspomagania kierownicy, co może być uciążliwe przy długich trasach. Największym problemem jest jednak wszechobecna rdza i słabe wygłuszenie, które daje się we znaki przy większych prędkościach. Jednak… coś za coś.