Katalizatory o numerze GM203/GM55562315/2359593001 charakteryzują się sporymi rozmiarami. Ich długość mierzy około 60 cm, a waga wkładu wynosi nieco ponad 3,2 kg. Nietypowy jest również jego kształt, na który składa się kilka różnokształtnych brył. Główny trzon stanowią dwie części, z których jedna jest zupełnie gładka, a druga posiada trzy poprzeczne paski. Brzegi są spłaszczone. Katalizatory te posiadają wkład ceramiczny i dedykowane są do samochodów z silnikiem diesla. Montowano je w modelu Opel Insignia 2.0 CDTI, oraz SAAB 9-5 2.0 TID z 2010 roku. Produkowane przez firmę Ismeretlen.
Opel Insignia to samochód klasy średniej, produkowany przez niemiecką markę Opel od 2008 roku, zastępując w ten sposób model Opel Vectra. Po raz pierwszy został zaprezentowany na londyńskim salonie samochodowym w tym samym roku.
Insignię stworzono, by stanowić konkurencję dla takich czołowych na światowych rynkach modeli, jak Peugeot 508, Ford Mondeo, Citroen C5, Audi A4, BMW serii 3 i Volkswagen Passat.
Insignia to pięciomiejscowy pojazd z poprzecznym silnikiem przednim, który jest oferowany z napędem na przednie koła i napędem na cztery koła. Otwiera platformę General Motors Epsilon II , z której później korzystało kilka samochodów osobowych segmentów D i E wspomnianej grupy przemysłowej, która była wydana w latach 2009–2011, takich jak Chevrolet Impala i Saab 9-5 .
W Europie kontynentalnej sprzedawana pod marką Opel, w Wielkiej Brytanii tradycyjnie pod marką Vauxhall oraz w Chinach jako Buick. Import do Australii i Nowej Zelandii wykonywano pod nazwą Holden. Insignia była również nazwą koncepcji Opla w 2003 roku, ale nie ma nic wspólnego z nową Insignią.
Insignia jest pierwszym produkowanym samochodem z system łączącym kamerę z rozpoznawaniem znaków drogowych. Oferuje o 3 cm więcej miejsca na kolana niż Vectra. Oba warianty nadwozia mają tę samą długość 4830 mm i ten sam rozstaw osi 2727 mm.
Samochód oferowano od października 2008 roku z dziewięcioma silnikami: 1,6-litrowa benzyna 115 KM, 1,8-litrowa 140 KM, 1,6-litrowa 180 KM, 2,0-litrowa z bezpośrednim turbodoładowaniem 220 KM i cztery 2,0-litrowe silniki wysokoprężne CDTi I4, trzy o mocy 110, 130 i 160 KM oraz dwa o mocy 190 KM. Flagowy model ma 2,8-litrowy turbodoładowany silnik benzynowy V6 o mocy 260 koni mechanicznych.
Wszystkie silniki spełniają surowe normy emisji Euro 5 i są wyposażone w 6-biegową manualną i automatyczną skrzynię biegów.
Insignia zdobyła prestiżowy tytuł Samochodu Roku 2009, przyznany przez komisję złożoną z dziennikarzy europejskiej prasy motoryzacyjnej, w której pokonał Forda Fiesta o jeden punkt.
Największe zalety użytkowania modelu to duża ekonomiczność, zrywność, pojemny bagażnik, a fotele są niezwykle wygodne, co sprawia, że nawet jazda na długich trasach nie jest męcząca. Automatyczna skrzynia biegów działa bez zarzutu i wykorzystano ją także w produkcji BMW serii 2 i niektórych modelach Volvo. Silnik zapewnia dobrą dynamikę przy jeździe na autostradzie. Napęd na obie osie sprawia, że świetnie sprawdza się nawet na śliskie nawierzchni. Karoseria jest dobrze zabezpieczona przed korodowaniem.
Największe wady: Plastiki do wykończenia auta są twarde i niezbyt miłe w dotyku. Awaryjność elektroniki bardzo psuje cały wizerunek modelu. W dodatku niektóre części dostępne są wyłącznie w ASO. Ewentualna naprawa może być kosztowna.