Katalizator o numerze 0019316 – pochodzi z samochodów marki Ford . Jego długość liczy niecałe 45 cm, a waga sięga 1,3 kg. Charakteryzuje się niesymetrycznym, płaskim kształtem. Jeden z wylotów bocznych umiejscowiony jest na przodzie pokrywy. Wykorzystywany w Fordzie Focusie.
Katalizator o numerze 001A575 – produkowany dla samochodów marki Ford. Liczy 35 cm długości, a jego waga to lekko ponad 1 kg. Charakteryzuje się okrągłym kształtem, niesymetrycznymi wlotami bocznymi – do jednego z nich prowadzi zwężenie. Wykorzystywany podobnie jak katalizator numer 0019316 w Fordzie Focusie.
Co ciekawe, obydwa modele charakteryzują się jedną specyficzną cechą. Mianowicie, montowano do nich dwa oddzielne wkłady ceramiczne. Warto wspomnieć także, że producenci zdecydowali się, by jeden z nich mocniej napylać metalami szlachetnymi.
Ford Focus – to produkowany przez Ford Motor Company samochód osobowy. Zadebiutował w 1998 roku, mając zastąpić model Ford Escort i mocno się od niego różnić. Od bieżącego roku produkowana jest czwarta generacja tego modelu.
Ford Focus – Jego pierwsze zdjęcia (jeszcze z okresu tworzenia) pojawiły się już w 1995 roku i były to zdjęcia szpiegowskie. Auto było wówczas oznaczone kodem CW170. Rok po premierze wprowadzono wersje sedan oraz kombi. Nowością technologiczną, którą wprowadził Ford było niezależne, wielopunktowe tylne zawieszenie. Już 3 lata po premierze samochód przeszedł face lifting. Co się zmieniło ? wprowadzono m.in. nawigację satelitarną oraz ksenonowe reflektory, a 4 lata po premierze wprowadzono na rynek wersję sportową ST170. Focus został okrzyknięty Europejskim Autem Roku w 1999 roku. Otrzymał również tak prestiżowe nagrody jak „Car of the Year 1999″ w Europie oraz „Car of the Year 2000″. Druga generacja pojawiła się w 2004 roku, a trzecia w 2011.
Auto należy do niższej klasy średniej (segment C) i jest modelem Forda, który najlepiej się sprzedaje. Swego czasu był najchętniej kupowanym autem na świecie.
Czym wyróżnia się Focus? świetnym prowadzeniem, bezawaryjnymi silnikami benzynowymi, z których na największą uwagę zasługuje ten zbudowany przy pomocy firmy PSA – 1,6 TDCi. Co należy do najczęstszych wad? Silniki diesla, w których psuje się większość elementów. Częste są także problemy z elektroniką oraz z pompą.