Wskaż posiadaną ilość:
Skup hurtowy: Dariusz Seremak

Chcemy aby i ten rok przyniósł nam i Wam satysfakcję ze współpracy. Z tego powodu dla hurtowych Kontrahentów przygotowaliśmy atrakcyjne okazje na cały rok. Każdy miesiąc to dwie nowe promocje, o których będziecie dowiadywać się 1 dnia każdego miesiąca. Już w styczniu, promocja obowiązywać będzie na 2 interesujące modele :
Niezwykle popularny GM20, o który tak często nas pytacie oraz 045178ACB.
Promocja obowiązywać będzie w dniach 1-31.01.2019 r. W okresie tym wszystkie katalizatory GM20 warte będą…

Katalizator GM20 – promocja styczniowa

Nowy Rok pragniemy rozpocząć z rozmachem. Ten, który właśnie minął, obfitował w nowe rozwiązania i innowacje, które usprawniły współpracę, uprościły wycenę oraz cały proces skupu. Niejednokrotnie wychodziliśmy naprzeciw Waszym oczekiwaniom. Wprowadziliśmy m.in. infolinię, czat na naszych stronach firmowych oraz skup wysyłkowy: zarówno detaliczny, z którego korzystać może każdy w Polsce, komu zepsuł się jego własny katalizator, oraz hurtowy, dedykowany podmiotom trudniącym się na co dzień skupem tej części samochodowej. Chcemy aby i ten rok przyniósł nam i Wam satysfakcję ze współpracy. Z tego powodu dla hurtowych Dostawców przygotowaliśmy atrakcyjne okazje na cały rok. Każdy miesiąc to dwie nowe promocje, o których będziecie dowiadywać się 1 dnia każdego miesiąca.

UWAGA!  Promocja dotyczy dostaw hurtowych, tylko do siedziby głównej firmy w Trzebini przy ul. Tuwima 21.

Już w styczniu, promocja obowiązywać będzie na 2 interesujące modele :

Niezwykle popularny GM20, o który tak często nas pytacie oraz 045178ACB.

Teraz jednak skupimy się na modelu GM20. Promocja obowiązywać będzie w dniach 1-31.01.2019 r. W okresie tym wszystkie katalizatory GM20 warte będą 750 PLN. Katalizatory te ważą niewiele ponad kilogram. Rozmiar ich wkładów wynosi 13 cm x 30 cm. Posiadają podłużny, choć zaokrąglony kształt. Są niesymetryczne – jeden z wylotów jest o wiele dłuższy. Z powodu sporej tendencji do korozji, często ciężko odczytać naniesione na pokrywie numery (miejsce gdzie należy się ich spodziewać oznaczone zostało na rysunku). Z tego powodu warto sprzedając ten model udać się do profesjonalnego punktu skupu, gdzie nie zostanie on pomylony z tańszymi modelami. Modele GM20 wykorzystywane są przez znaną wszystkim markę Opel, a dokładnie stosowane w Corsie B, wersji benzynowej. Montowano je w połowie lat 90’.

Corsa jest niewątpliwie jednym z najpopularniejszych miejskich aut w Europie. W nadchodzącym roku 2019, koncern zaprezentuje najnowszą, piątą generację. Corsa B jest oznaczeniem drugiej generacji. Wersję B pokazano po raz pierwszy w trakcie targów motoryzacyjnych w Genewie, w kwietniu 25 lat temu. Dwa lata po zakończeniu jego produkcji, w 1999 roku na rynek wprowadzono kolejną wersję Corsę C. Auto zaprojektowane zostało przez Japończyka, Hideo Kodama. Rok po wprowadzeniu na rynek europejski, model pojawił się również w Australii, gdzie znany był pod nazwą Barina. Tam cieszył się ogromną popularnością. Było to pierwsze auto z hiszpańskim rodowodem, które zrobiło taką furorę poza Europą. Na naszym kontynencie nie występowała wersja sedan. Została ona stworzona wyłącznie na rynek Południowej Ameryki. W Ameryce Łacińskiej znana jako Chevrolet Corsa Classic. W Brazylii natomiast wprowadzono Chevroleta Celtę, który swoim nadwoziem przypominał wielu osobom Vectrę. Przez pewien okres czasu sprzedawano ją także w Argentynie jako Suzuki Fun. W czasach Corsy B powstała też wersja coupé, popularnie zwana Oplem Tigrą.

Kombi wyprodukowano w Chinach i na rynku azjatyckim otrzymała nazwę Buick Sail S-RV.

Corsa zasilana była czterocylindrowym silnikiem Family 1 o wersjach pojemnościowych 1.2, 1.4, 1.6 oraz w ekonomicznej odmianie 1.5 turbodiesel. Zdecydowana większość egzemplarzy wyposażana była w manualną skrzynię biegów. Do największych plusów modelu powinno się zaliczyć porządny silnik. To na co narzeka większość jego posiadaczy to nieodporna na korozję karoseria, problemy z układem elektrycznym oraz hamulcowym czy usterki związane z zawieszeniem. Idealny dla początkujących kierowców ponieważ zapewnia niemal idealną widoczność, co znacząco ułatwia manewrowanie. Prosty w naprawie – większość usterek kierowcy usuwają sami lub z pomocą internetowych tutoriali. Tani w utrzymaniu. Jeśli nie wymagacie zbyt wiele od samochodu – będziecie z niego zadowoleni.