Katalizatory o numerze 96350080/DAC/MADE IN KOREA wykorzystywane są przez koreańską markę Daewoo. Pokrywa liczy około 45 cm długości, a waga wkładu ceramicznego wynosi 1,23 kg. Cechuje je neizwykle symetryczna obudowa o spłaszczonych brzeach i poprzecznie ułożonych paskach. Katalizatory te montowano w modelach Daewoo Lanos 1.3 i 1.5 w wersji benzynowej z 1997, oraz w Daewoo Nubira Saloon 1.6 16V w latach 1997-2002.
Aktualną cenę detaliczną modelu można sprawdzić na stronie katalizatora.
Na temat modeli Lanos i Nubira nie mieliśmy jeszcze okazji wspominać. Dziś poruszymy temat tego ciekawszego, czyli Nubiry.
Historia tego pojazdu sięga 1997 roku, kiedy świat ujrzał pierwszą generację, a dokładnie model J100, który sprzedawany był do 1999 roku. Auto zostało zaprojektowane jako zamiennik platformy T GM Daewoo Nexia przez Włoski Instytu I.DE.A. J100 sprzedawano w dwóch wersjach nadwozia – jako sedan i kombi.
Rok 2000 był przełomowy dla Nubiry, bowiem przeszła wówczas ponad 90 różnych modyfikacji i ulepszeń i została ponownie wydana na świat jako model J150. Na rynku rodzimym, auto sprzedawane było jako Nubira II. Z ważniejszych zmian – zwiększono przestrzeń dla pasażerów, zadbano o lepsze wytłumienie, zmniejszenie wibracji i twardości zawieszenia. Zwiększono też wybór jeśli chodzi o gamę silników. Brytyjskie Centrum Techniczne Daewoo Worthing podjęło się odnowienia designu nadwozia, by dodać do niej dynamiki. Pierwszą generację produkowano do 2003 roku.
Warto wspomnieć, że wszystkie samochody Daewoo Nubira mają do wyboru pojemność 1.6 lub 2.0 l. Silniki diesla nie zostały tu wykorzystane. Nubira sprzedawana była w USA oraz Kanadzie w latach 1999- 2002 r. W 2004 r. zastąpiona została przez Suzuki Forenza oraz Chevrolet Optra.
W 2003 roku weszła druga generacja, sprzedawana do 2008 roku – model J200, który podobnie jak poprzednik występował jako sedan oraz kombi (od 2004 roku). Nubirę produkowano w Taganrogu, rosyjskiej fabryce TagAZ, gdzie była określana jako Doninvest Orion. Do 2008 r. produkowana była w Rumunii, także w Egipcie.
Druga generacja cieszyła się popularnością na międzynarodową skalę pod różnymi nazwami i markami. W swoim ojczystym kraju, Korei Południowej, Daewoo Nubira II nosi nazwę Daewoo Lacetti, i występuje pod trzema nadwoziami: czterodrzwiowym i pięciodrzwiowym sedanem oraz kombi. Została zastąpiona przez Daewoo Lacetti Première pod koniec 2008 roku.
W Europie, Nubira była sprzedawana pod marką Daewoo w latach 2003-2005, a jako Chevrolet od 2005 do 2009 r. W Europie Wschodniej stała się Chevroletem Lacetti .
W Ameryce Północnej, Daewoo Nubira II był sprzedawany pod nazwą Chevrolet Optra, a w Kanadzie i USA pod nazwą Suzuki Forenza.
Chevrolet Optra był również dystrybuowany w Indiach, Japonii i innych południowo-azjatyckich rynkach. W Australii i Nowej Zelandii był sprzedawany jako Holden Viva .
Wreszcie Daewoo Nubira była również sprzedawana w Chinach w latach 2003–2016, pod nazwą Buick Excelle . Została najlepiej sprzedającym się buickiem w tym kraju.