Wskaż posiadaną ilość:
Skup hurtowy: Dariusz Seremak

Jak reklamować stację demontażu pojazdów?

Chyba nie istnieją dzisiaj firmy, które nie miałyby konkurencji w swoim fachu. Aby pomóc klientowi odnaleźć nas w gąszczu firm wykonujących podobne usługi jak my, potrzebna jest reklama – zarówno ta w internecie, jak i poza nim.

Stacje demontażu pojazdów i skupy również potrzebują odpowiedniej strategii marketingowej, na którą składają się m.in. decyzje jakimi kanałami planujemy dotrzeć do potencjalnego klienta, kim jest nasz potencjalny klient, co go interesuje, jakim językiem będziemy do niego przemawiać, a także jaki wizerunek chcemy zbudować w jego oczach.

Poniżej przedstawiamy kilka wskazówek od czego zacząć:

*Stwórz stronę internetową – własne miejsce w sieci to dzisiaj podstawa. Strona jest naszą wizytówką, na której prezentujemy kim jesteśmy, co oferujemy, jakimi wartościami się kierujemy i gdzie nas znaleźć. Firmy, które posiadają strony internetowe wzbudzają zdecydowanie większe zaufanie niż te, które istnieją wyłącznie na portalach ogłoszeniowych jak olx czy gumtree.

W dodatku, jeśli strona jest dobrze wypozycjonowana, to sukces mamy gwarantowany. Pozycjonowanie to wszelkie działania mające na celu zwiększenie naszej widoczności w sieci. Im wyżej znajdziemy się w wyszukiwarce Google, tym większa szansa, że klient odwiedzi właśnie naszą stronę i skorzysta z naszej pomocy.

Ważna jest tu optymalizacja strony. Pamiętajmy o tym, by znajdowały się na niej odpowiednie frazy kluczowe, po których szukają nas klienci. O ich odpowiednie rozmieszczenie zadba webdesigner, który ją dla nas tworzy. Równie ważna jest responsywność (dopasowanie strony do urządzeń mobilnych), szybkość ładowania, intuicyjna obsługa i wartościowe, interesujące treści, które sprawią, że klienci będą spędzać na niej więcej czasu.

*Prowadź blog branżowy i wysyłaj newsletter – daj się lepiej poznać klientom i pokazuj się jako ekspert w swojej dziedzinie. Merytoryczne, unikatowe artykuły dają nie tylko wiedzę odbiorcom, ale także wzbudzają zaufanie. Każdy szukając wykonawcy danej usługi, chce udać się przecież do profesjonalisty. Regularna wysyłka drogą mailową newsów z Twojej branży zapewni cykliczne wejścia na Twoją stronę i przełoży się prędzej czy później na zyski.

*Bądź obecny w social mediach – obecność chociażby na Facebooku jest praktycznie wymogiem w dzisiejszych czasach. Z pomocą tego kanału możesz pokazywać swoją pracę “od kuchni” – to co dzieje się w kuluarach jest niezwykle interesujące, nawet dla osób niezwiązanych z branżą. Kto nie chciałby zobaczyć jak w praktyce wygląda praca złomiarza i jego zwyczajny dzień pracy?

Social media służą do pokazania bardziej ludzkiej strony biznesu. Firmy tworzą przecież ludzie z krwi i kości. To ich praca decyduje finalnie o sukcesie. Pokazanie co ich interesuje, co robią w trakcie przerwy, co ciekawego przydarzyło się podczas pracy, wzbudza sympatię. Jeśli chcesz jednak pokazać się od bardziej profesjonalnej strony, pomyśl o profilu na LinkedIn. Jesteśmy pewni, że nie poznaliście jeszcze wszystkich korzyści z obecności na tej platformie.

*Załóż wizytówkę Google -to darmowe narzędzie, które idealnie sprawdzi się w marketingu lokalnym, a głównie taki marketing powinna prowadzić stacja demontażu pojazdów, która działa stacjonarnie. Osoby, które szukają autokasacji, w pierwszej kolejności zapytają o nią “wujka Google”. Jeśli nie mamy wizytówki w panelu Google Moja Firma, szansa, że wyświetlimy się potencjalnemu klientowi drastycznie spada.

Co możemy umieścić na swojej wizytówce? To co najważniejsze, czyli dane kontaktowe, adres strony internetowej, godziny otwarcia oraz aktualne zdjęcia naszej siedziby. Tu również warto zadbać o aktualizację wizytówki  i regularne wpisy – aktywne wizytówki są lepiej widoczne.

*Wypróbuj Google Ads – kojarzycie reklamy, które wyświetlają się na samej górze wyszukiwarki po wpisaniu danej frazy? To właśnie linki sponsorowane. Przynoszą one wiele korzyści, ponieważ osoby, które trafiają do nas dzięki nim, są żywo zainteresowane daną usługą.

W przygotowaniu takiej reklamy pomoże Wam z pewnością zaufana agencja reklamowa, wraz którą ustalicie jakie zapytania w wyszukiwarce wpisują osoby, które szukają stacji demontażu. Reklamy takie kieruje się  obszar naszych działań, co oznacza że rzeczywiście zobaczą je wyłącznie ci, którzy są w stanie przyjechać do nas osobiście.

*Angażuj się – buduj świadomość własnej marki wśród lokalnej społeczności poprzez obecność na wydarzeniach. Udział w  zawodach sportowych, eventach ekologicznych czy motoryzacyjnych sprawi, że ludzie będą Was kojarzyć (w dodatku pozytywnie!) i jeśli będą potrzebowali skorzystać kiedyś z autokasacji, to prawdopodobnie wybiorą firmę, którą już kojarzą.

I na koniec równie ważne, niezależnie od tego gdzie działasz –

*Współpracuj z DS AUTO – pamiętajcie, że wspieramy marketingowo wszystkie firmy, z którymi pracujemy – promujemy Was na naszej stronie internetowej www.katalizatorychrzanow.pl, prowadzimy Wasze profile na Facebooku, wizytówki Google, a także realizujemy z powodzeniem płatne kampanie w Google Ads czy Facebook Ads.

Te benefity sprawiają, że jesteście widoczni w sieci, macie więcej klientów i w dodatku nie ponosicie ogromnych kosztów związanych z opłacaniem agencji marketingowej.

Zapraszamy do kontaktu w sprawie podjęcia współpracy hurtowej (powyżej 200 sztuk/200 kg)  i korzyści, które z niej wynikają – Dariusz tel.+48 604 611 917.