Wskaż posiadaną ilość:
Skup hurtowy: Dariusz Seremak

Katalizator 96FB-5E211-DK/1042952 z Forda Fiesty IV

Katalizator 96FB-5E211-DK/1042952 wykorzystywany jest przez markę Ford.

Mierzy 36 cm długości, a waga wkładu wynosi niemalże 1 kg. Budową przypomina waltornię, przez wzgląd na umieszczone pod kątem przedłużenie zakończone mniejszym wylotem. Pokrywa przy brzegach jest spłaszczona. Część główna z wkładem posiada 4 paski w formie wypukłości.

Katalizator 96FB-5E211-DK/1042952 z Forda Fiesty IV

Katalizator 96FB-5E211-DK/1042952 montowany był w modelu Ford Fiesta IV 1996 -2002  1.3

Jego cenę poza promocją możecie obserwować na bieżąco na stronie kata.

Model ten należy do 10 najbardziej awaryjnych katalizatorów. Co się w nim psuje ?

Uszkodzeniu ulega druga kość w katalizatorze. Wkład ceramiczny wylatuje przez układ wydechowy.

Ford Fiesta to supermini sprzedawane przez Forda od 1976 roku. Stworzono  siedem generacji przez cały okres produkcji.  Auto wytwarzane jest na całym świecie, w tym w Europie, Australii, Brazylii, Argentynie, Meksyku, Chinach, Indiach, Tajlandii i RPA.

W 2008 roku wprowadzono na rynek motoryzacyjny siódmą generację Fiesty (Mark VII) została wprowadzona na cały świat.

Ford Fiesta IV z 2000 r.

Ford sprzedał ponad 16 milionów fiest od roku 1976, co czyni go jednym z najlepiej sprzedających się marek Forda, zaraz za Escortem i F-Series.

W 1995 roku zadebiutowała IV wersja, która powstała z modyfikacji poprzednika.  Auto wystąpiło z całkowicie inną, krzywoliniową i aerodynamiczną konstrukcją, przy jednoczesnym zachowaniu drzwi z poprzedniej serii.  Model powstał w synergii z Mazdą i był sprzedawany pod tą marką również na rynek włoski pod nazwą Mazda 121 .

Nowa Fiesta musiała zmierzyć się z konkurentami takimi jak Citroën Saxo , Fiat Punto , Lancia Y, Nissan Micra, nowymi generacjami Opla Corsy , Seatem Ibizą i Volkswagenem Polo.

W nowej Fieście wyróżniała się podwójna poduszka powietrzna dostarczana standardowo we wszystkich wersjach, oraz ABS dostępny jako opcja w całej gamie.

Przyjęto nowe silniki benzynowe, m.in. Zetec-SE, 16 zaworowy z podwójnym wałem ze stopu aluminium (1,2 litra 75 KM i 1,4 litra 90 KM,) opracowany we współpracy z firmą Yamaha i wybrany „silnikiem roku”.

Szczególnie interesujące były raczej niskie ustawienia i odnowiony system zawieszenia, co zagwarantowało Fieście dobre zachowanie dynamiczne. W przednim układzie zawieszenia, zastosowano dodatkową ramę do usztywnienia konstrukcji i odizolowania silnika, podczas gdy w tylnej, zastosowano podwójną oś skrętną, ze sztywniejszymi ramionami i bardziej elastycznymi sprężynami w celu zwiększenia komfortu i obsługi.

Wprowadzeniu na rynek samochodu towarzyszyło hasło „Era małych samochodów”, aby podkreślić postępy, w porównaniu z poprzednim modelem. Jeśli chodzi o osiągi, wersja z 1,8-litrowym silnikiem wysokoprężnym miała przyspieszenie od 0 do 100 km/h w 16, 6 sekund i prędkość maksymalną 154 km/h, podczas gdy silnik napędzany benzyną o pojemności 1,4 litra i mocy 90 KM osiągał prędkość maksymalną 175 km /h i przyspieszał od 0 do 100 km/h w 11,55 sekundy.

Z biegiem lat, aby zawsze utrzymać tę samą cenę startową, nawet elektroniczne sterowanie silnikiem zostało znacznie uproszczone, a wskaźniki skrzyni biegów wydłużone.

W 1997 roku, Ford wyprodukował również małe coupe o nazwie Puma w generacji Fiesta.