Katalizatory numer 46523259 wykorzystywane były przez markę Fiat. Kojarzone są z niedużego rozmiaru – nieprzekraczającego 27 cm długości. Waga wkładu urządzenia wynosi 0,6 kg. Katalizator w swej budowie jest bardzo symetryczny. Cechuje się okrągłym kształtem.
Numer 46523259 wykorzystywano w Fiacie Seicento 0.9, po roku 1998, aż do zakończenia produkcji. Produkowany był przez firmę Ismeretlen.
Znany i poczciwy Fiat Seicento to samochód segmentu A produkowany przez włoskiego producenta w latach 1998 – 2010.
Model zaprezentowano jako następcę Fiata Cinquecento, ale nie różni się on znacznie od swojego poprzednika. Zachowuje bowiem te same silniki, podwozie i ogólne wymiary, choć jego długość nieco się różniła (3,34 m).
Na zewnątrz także były także bardzo podobne. Seicento utrzymał ten sam trzydrzwiowy hatchback zamiast pięciu drzwi, tak jak w wielu koreańskich i japońskich modeli tego samego segmentu (Daewoo Matiz i Suzuki Wagon R.) Podobnie jak jego poprzednicy -Cinquecento i Polski Fiat 126, Seicento został zbudowany w polskiej fabryce Fiata w Tychach.
Od 1998 r., do kwietnia 2004 r., wyprodukowano około 1,1 mln sztuk modelu.
Nazwa pochodzi w tłumaczeniu od „sześćset”, jako, że auto miało być następcą mitycznego Fiata 600. W pięćdziesiątą rocznicę tego ostatniego, nazwa modelu została zmieniona na 600.
W testach zderzeniowych Euro NCAP, Fiat Seicento otrzymał 3 gwiazdki, co uczyniło go najbezpieczniejszym samochodem na rynku w tamtym czasie! Seicento było oparte ponadto na wzór Cinquecento, stworzonym w 1991 roku, kiedy nie przeprowadzono jeszcze żadnych testów zderzeniowych.
Na początku sprzedaży Seicento był dostępny w trzech wersjach wyposażenia; podstawowe „S” z czarnymi zderzakami, wnętrzem Spartan i włoskim silnikiem 899 cm³, wersja “SX” wyposażona w kolorowe zderzaki, centralny zamek, elektryczne szyby i przesuwany dach, oraz wersja “Sporting” z mocniejszym silnikiem FIRE, aluminiowymi kołami i sportowymi fotelami.
Fiat Seicento Sporting
W 2001 roku wersja Sporting otrzymała przerobiony bodykit. Wszystkie egzemplarze były standardowo wyposażone w ABS . Uruchomiono nową edycję „ Michaela Schumachera ” ze sportowym designem, aby uczcić zwycięstwo Michaela Schumachera w Formule 1.
W 2004 r . Zaprzestano produkcji modeli z kierownicą po prawej stronie. Produkcja modeli z kierownicą po lewej stronie trwała do maja 2010 r.
W 2005 roku nazwa Seicento została zmieniona na liczbę 600 i wprowadzono drobne zmiany w łuku nadwozia i wnętrzu. Ta zmiana oznaczenia i stylistyki, była swego rodzaju upamiętnieniem 50. rocznicy rozpoczęcia produkcji legendarnego Fiata 600.
Chociaż Seicento miał zastąpić Fiat Panda II w 2003 r., Fiat Seicento został zasadniczo zastąpiony w lipcu 2007 r. Przez Fiata 500. Mimo to, sprzedaż 600 kontynuowano w Polsce do maja 2010 roku.