Wskaż posiadaną ilość:
Skup hurtowy: Dariusz Seremak

Katalizator 06F253031AD/06F166AA/METAL/SZTUKA z Seata Leona

Z katalizatora 06F253031AD/06F166AA/METAL/SZTUKA korzystała hiszpańska marka Seat. Katalizator ten jest modelem kolektorowym, co widoczne jest na zdjęciu poniżej. Posiada wkład metalowy o niedużej wadze – 0,15 kg. Możecie odnaleźć go w grupie Volkswagen/Audi/Skoda/Seat. Katalizator ma niewielkie rozmiary – długość to około 40 cm, a szerokość nieco powyżej 30 cm. Prócz kolektora z czterema wylotami, składa się z dwóch brył zakończonych oddzielnymi mocowaniami. Cenę aktualną znajdziecie na stronie modelu.

Występował w Volkswagenie Golfie V 2.0 FSI, Seacie Altea, Seacie Leon, o którym dziś nieco opowiemy, oraz Skodzie Octavii.

Katalizator z 06F253031AD/06F166AA/METAL/SZTUKA z Seata Leona

Seat Leon to samochód osobowy z segmentu C, produkowany przez hiszpańską firmę od 1999 roku. Jego nazwa pochodzi od hiszpańskiego miasta Leon. Jak już ostatnio wspominaliśmy, koncern bardzo lubi nazywać swoje samochody nazwami miasta lub wysp, co uważamy za bardzo fajną tradycję. Tym razem też nie było inaczej.  Leon obejmuje trzy generacje, które dzielą platformę z innymi modelami Grupy Volkswagen.

Leon to pięciomiejscowy pojazd z poprzecznym silnikiem z przodu i napędem na przednie koła, dostępny z pięciodrzwiowym nadwoziem hatchback, a od trzeciej generacji także nadwoziem rodzinnym (kombi) o nazwie ST. Jego najważniejsi konkurenci to Citroën C4 , Ford Focus , Honda Civic , Peugeot 308, Renault Mégane , Toyota Auris , Kia ceed oraz Hyundai i30 .

Seat Leon, 2001 r.

Pierwsza generacja Leona, która zaczęła być komercjalizowana w 1999 r., była kompaktowym wariantem z nadwoziem 5-drzwiowym, opartym na najnowszym Toledo II, który zaczęto sprzedawać nieco przed końcem 1998 r., ponieważ oba modele zostały opracowane pod platforma A4.

Druga generacja została zaprezentowana na targach motoryzacyjnych w Genewie w formie prototypu, w 2005 roku. Kilka miesięcy później rozpoczęła się komercjalizacja. Model opracowano na platformie „A5”, a jego konstrukcja została zainspirowana prototypem Seat Salsa, dodając do modelu nieco własnej osobowości. Miała bardziej wyraźne i sportowe linie, była dostępna tylko z nadwoziem 5-drzwiowym, chociaż tym razem tylne klamki zostały ukryte w tylnych szybach bocznych ze względu na nowe trendy.

Trzecia generacja Leona, która została wprowadzona do sprzedaży pod koniec 2012 roku, została opracowana w ramach platformy MQB. Tym razem model jest dostępny z 3 rodzajami nadwozia, zwykle 5-drzwiowymi i nowymi 3-drzwiowymi wersjami o nazwie SportCoupé (León SC) oraz pięciodrzwiowym kombi 5 o nazwie Leon ST. Ponadto, ta ostatnia ma wersję terenową o nazwie León Xperience.

Zalety Seata Leon:

  • dynamiczny i sportowy design
  • intuicyjna deska rozdzielcza
  • wygodne fotele
  • bogate wyposażenie (climatronic, skórzana tapicerka itd.)
  • auto prowadzi się pewnie i przewidywalnie

Wady:

  • Osoby poszukujące rodzinnego auta, powinny zdecydować się na model Toledo
  • Łuszczenie się plastikowych części
  • Wadliwe uszczelki w drzwiach