Wskaż posiadaną ilość:
Skup hurtowy: Dariusz Seremak

Katalizator WAG104350/BOSAL z modelu Range Rover II

Katalizator o numerze WAG104350/BOSAL charakteryzuje wielokształtna obudowa oraz ułożone na przemian wypukłe i wklęsłe paski. Waga wkładu tego modelu to 1,6 kg, długość to ok. 37 cm, a szerokość ok. 17 cm. Najczęściej ten katalizator występuję w pojazdach marki Rover, najczęściej można go spotkać w modelu Range Rover II P38 z silnikiem 2.5 TDS. Bieżącą wycenę katalizatorów można otrzymać kontaktując się z wybranym przedstawicielem naszej sieci.

Katalizator WAG104350/BOSAL z modelu Range Rover II

Range Rover P38A to model pojazdu, którego produkcja rozpoczęła się w 1994 roku stając się drugą generacją samochodu osobowego typu SUV. Oryginał pojazdu został zaprezentowany w Luwrze w 1970 roku jako wiodący przykład wzornictwa przemysłowego.

Od połowy lat 80-tych samochód rozpoczął dynamiczny proces transformacji modelu w luksusowo-ekspresową maszynę. Chcąc nadążyć za rozwojem konkurencji w 1988 roku Range Rover rozpoczął prace nad projektem P38A.

Nazwa „P38A” pochodzi od nazwy budynku w którym został stworzony projekt pojazdu. W porównaniu do swej pierwotnej wersji, druga generacja stała się nieco większa i bardziej luksusowa.  Elementami spójnymi dla obu wersji pozostały maska z klapą z charakterystycznymi rowkami w przednich narożnikach, poziome linie wzdłuż boków oraz pływający dach nad czarnymi słupkami.

Pomimo zwiększonej masy ciała udało się w pojeździe uzyskać lepszy współczynnik aerodynamiczny. Z oryginalnego poziomu 0,45 cd przeszło do akceptowalnego 0,38. Taki wynik udało się osiągnąć dzięki subtelnej zmianie nachylenia kratki, zwrócenia większej uwagi na oszklenie oraz dodanie małych pasków na tylnych słupkach.

Gama silników obecna w P38A była całkowicie nowa, w ofercie pojawiły się dwie wersje silnika Rover V8 w wersjach 4,0 l o mocy 190 KM i 4,6 l o mocy 255 KM.  Poszukując zamiennego silnika wysokoprężnego Range Rover natrafił na BMW, z którym podpisał umowę na uzyskanie prawa do korzystania z sześciocylindrowego silnika wysokoprężnego.

Wnętrze pojazdu przeszły ogromny przeskok w porównaniu do oryginału samochodu. Przyjemny wygląd deski rozdzielczej znacząco wpłynął na pozytywny design, poprawieniu uległo sterowanie ogrzewaniem, które zostało uproszczone, a regulacja wysokości jazdy stała się bardziej intuicyjna.

W 1996 roku po raz pierwszy w oficjalnym Range Rover można było dostać telewizor i system video z odtwarzaczem VHS. Zestaw składał się z ekranu telewizora na każdym zagłówku przedniego siedzenia oraz zdalnych słuchawek na podczerwień.

W 1998 roku pojawiła się bardziej luksusowa wersja pojazdu o nazwie Vogue SE, która stała się produktem premium marki, wersja ta przetrwała przez resztę serii P38A otrzymując ciągłe aktualizacje oraz ulepszenia, a co za tym idzie również podnosząc wartość pojazdu.