Wskaż posiadaną ilość:
Skup hurtowy: Dariusz Seremak

KATALIZATOR K03/METAL/SUPRA Z TOYOTY

Katalizator o numerze K03/METAL/SUPRA cechuje nietypowy kształt na który składają się dwa wyloty z czego jeden posiada rozgałęzione wydechy. Charakterystyczną cechą są również karbowane, metalowe nakładki widoczne na obudowie. Waga wkładu tego katalizatora wynosi 0.35 kg,
a z kolei długość stanowi ok. 45 cm, a szerokość ok. 15 cm. Najczęściej ten model katalizatora można spotkać w samochodach marki Toyota, jednym z modeli do których należy jest Toyota Avensis + RAV 4 z silnikiem 2.0 l 16v w latach produkcji 2000-2006. Chcąc uzyskać aktualną wycenę katalizatorów zapraszamy do kontaktu z wybranym przedstawicielem naszej sieci.

KATALIZATOR K03/METAL/SUPRA Z TOYOTY

Toyota Avensis drugiej generacji została wprowadzona w 2003 roku i pod nazwą kodową T250. Od początku został on uznany przez producentów za produkt, który dostarczy najwyższej jakości zarówno na polu inżynierii jak i estetycznym. W ofercie można było znaleźć zarówno modele typu sedan, liftback jak i kombi.

Toyota Avensis, źródło: Internet
Toyota Avensis, źródło: Internet
Toyota Avensis, źródło: Internet

Avensis jako klasyczny model pojazdu wywodzącego się z klasy średniej świetnie sprawdza się jako pojazd służący rodzinie. W wnętrzu nie można narzekać na brak miejsca, a obsługa urządzeń pokładowych jest prosta i stosunkowo intuicyjna.

Podstawowym priorytetem Toyoty podczas tworzenia tego modelu było bezpieczeństwo. Dowodem na to jest dziewięć poduszek powietrznych SRS- w tym pierwsza w Europie standardowa poduszka kolanowa kierowcy – oferowana w całej gamie modelu. Takie rozwiązanie pozwoliło na ustanowienie nowego rekordu w zakresie ochrony dorosłych pasażerów w testach zderzeniowych Euro NCAP, gdzie otrzymał pięć gwiazdek na pięć możliwych.
Nie ma co oczekiwać sportowych wrażeń podczas jazdy tym samochodem, producent poza bezpieczeństwem stawia również naciska na przewidywalne prowadzenie oraz komfort jazdy.

Toyota Avensis, źródło: Internet
Toyota Avensis, źródło: Internet

Istotnym dla charakteru prowadzenia Avensis stało się połączenie przedniego zawieszenia z kolumnami Mac Phersona i tylnego zawieszenia z podwójnymi wahaczami, które wywodzi z siódmej generacji Celiki. Zwarte wymiary nowego, tylnego zawieszenia pozwoliły również na uzyskanie większej i bardziej płaskiej przestrzeni bagażowej.

Wnętrze pojazdu zostało wykończone dobrej jakości materiałami, które w znacznym stopniu pomogły w spokojniejszym odbiorze bodźców z pojazdu.

Toyota Avensis, źródło: Internet

Podstawowy silnik w Toyota Avensis jest wyposażony z jednostkę 1.8 l VVT-i o mocy 129 KM, chociaż motor 2.0 l działa nieco płynniej i szybciej. W przypadku silników wysokoprężnych najbardziej popularną jednostką był silnik 2.0 D-4D o mocy 114 KM, w późniejszym etapie ewolucji modelu został zmodernizowany na 124 KM, gdzie w tym samym czasie dołączył również silnik 2.2 l o mocach 136 KM i 175 KM.

Toyota Avensis, źródło: Internet