Wskaż posiadaną ilość:
Skup hurtowy: Dariusz Seremak

Katalizator 8687/METAL z Peugeota 406 Coupe

Katalizator 8687/METAL wykorzystywane były w produkcji układów wydechowych przez markę Peugeot. Długość wraz z wylotami liczy około 40 cm, a waga wkładu metalowego osiąga wartość 0,29 kg. To co wyróżnia katalizator, to przedłużone wyloty wychodzące z części głównej katalizatora, skierowane w przeciwne strony. Część o tym oznaczeniu montowano w Peugeocie 406 coupé  2.0 16V w latach 2000-2004.

Katalizator 8687/METAL z Peugeota 406 Coupe

406 to średniej wielkości samochód osobowy francuskiego producenta samochodów Peugeot .

W październiku 1995 roku został następcą Peugeota 405 . Pierwotnie dostępny był w wersji sedan, jednak później dodano nadwozie w wersji kombi (zatytułowanej Break), a w 1997 roku Coupé .

W 1999 roku przeprowadzono lifting, który obejmował między innymi wyraźną optykę reflektorów i przeróbkę tylnej części. Nowością była także multipleksowa, pokładowa sieć elektryczna.

Zaletą Peugeota 406 było solidne podwozie, satysfakcjonujące wyposażenie, bezpieczeństwo, przestronność i przystępna cena. Szeroką gamę silników zapewniały jednostki benzynowe 1.6, 1.8, 2.0, 2.2 i sześciocylindrowy 3.0. Wersje wysokoprężne to 1.9, 2.1, a po liftingu pojawiły się najlepsze silniki wysokoprężne HDI 2.0 i 2.2. W tym czasie Peugeot 406 był nieco niedoceniany. Choć nie był częstym zwycięzcą autotestów, oferował bardzo wygodną jazdę, a także przyjemny design zarówno na zewnątrz, jak i wewnątrz. Był produkowany do 2004 r. (wersja Coupé do 2005 r.), kiedy to zastąpił go Peugeot 407 .

Pojazd odegrał ważną rolę we francuskiej serii filmu Taxi, Luca Bessona .

Wymiary pojazdu w wersji Coupé to: 

  • Długość: 4615 mm 
  • Szerokość:  1780 mm 
  • Wysokość:  1354 
  • Rozstaw osi: 2700 mm 

W 1997 r. model przeszedł testy zderzeniowe Euro NCAP . Otrzymał wówczas 5 punktów (31,0%) za zderzenie czołowe i 10 punktów (56,0%) za uderzenie boczne. Z łącznym wynikiem 15, otrzymał 2 na 5 gwiazdek. W teście przyjaznym dla pieszych samochód uzyskał dwie z czterech możliwych gwiazdek. Cztery lata później, w ponownym teście poprawił swój rezultat o jedną gwiazdkę.

Peugeot 406

Niezawodność tego modelu stała na wysokim poziomie. Najczęstsze wady to korozja rury wydechowej , przegrzanie silnika, oraz przedwczesne zużycie hamulców, sprzęgła i amortyzatorów. Z powodu zaniedbanej konserwacji pasek rozrządu często pękał. W samochodach zbudowanych tuż po liftingu w 1999 r., częstym źródłem problemów była multipleksowa sieć energetyczna.

W 1997 roku włoskie studio projektowe Pininfarina stworzyło piękne Coupé 406, które trafiło do sprzedaży w tym samym roku. Zostało wyprodukowane w fabryce Pininfarina w San Giorgio Canavese, niedaleko Turynu .

W 1999 został poddany delikatnym faceliftingowi. W ramach projektu otrzymał m.in. reflektory z przejrzystą optyką. W 2003 roku samochód otrzymał bardziej wyraźny lifting, który najbardziej dotknął przedniego zderzaka w stylu przyszłego Peugeota 407 . Wewnątrz samochodu zastosowano nowsze materiały, w tym akcesoria ze szczotkowanego aluminium. Łącznie wyprodukowano 107 631 sztuk.

Więcej katalizatorów marki Peugeot możecie znaleźć w foto-katalogu marki.