Katalizator o numerze 46466127 wykorzystywany jest przez włoską markę Fiat. Liczy niecałe 40 cm długości i około 22 cm szerokości. Waga wkładu ceramicznego wynosi 1,235 kg. Wyróżnia się niezwykle symetrycznym kształtem, spłaszczonymi brzegami, a pokrywa w części środkowej jest perforowana. Katalizatory stosowane były w modelu Fiat Bravo, oraz Fiat Brava w wersjach benzynowych z pojemnością silnika 1.4. Montowane w układach wydechowych, w latach 1995-1998. Produkowane przez firmę Ismeretlen.
Na temat Fiata Bravo i Brava pisaliśmy już przy okazji opisywania modelu numer 46473014/46524758.
Tu chcielibyśmy więc opisać zalety i wady użytkowania obu modeli.
Fiat Bravo
Mocne strony:
– Stosunek jakości do ceny
– Ergonomia
– Spora przestrzeń dla pasażerów
– Dobry silnik
– Proste w naprawie
– Brak problemów ze znalezieniem zamienników części
Wady:
– Często pojawiające się usterki
– Sztywne zawieszenie (dla niektórych to plus)
– Duże zużycie paliwa jak na tak małą pojemność jak 1.4
– Częste problemy z karoserią
Fiat Brava
Mocne strony :
– Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
– Ergonomia wnętrza
– Ciekawa i ponadczasowa stylistyka zewnętrzna
– Przestronny bagażnik
– System audio dobrej jakości
Wady:
– Silnik 1.4 jest uznawany za najbardziej zawodny spośród całej gamy
– Słaba widoczność, zwłaszcza przy jeździe wstecz
– Wentylacja i ogrzewania pozostawiają wiele do życzenia
– Duże zużycie paliwa
– Słabe światła