Katalizatory 1728999/1728023/VBEHBE5250522410/R95 wykorzystywane były w samochodach marki BMW.
Charakteryzują się sporymi rozmiarami – jego długość wynosi niecałe 85 cm, co jest spowodowane sporym przedłużeniem, stanowiącym jeden z wylotów. Waga wkładu wynosi natomiast ponad 1,7 kg. Główna część pokrywy posiada poprzeczne wgłębienia.
Katalizator 1728999/1728023/VBEHBE5250522410/R95 montowany był w samochodach BMW E34 M50 520 i.
Cenę modelu poza promocją możecie poznać na stronie katalizatora.
BMW E34 to luksusowy samochód. Należy do trzeciej generacji BMW serii 5, która sprzedana była w latach 1988–1996. Produkcja rozpoczęła się od sedana i dopiero w 1990 r. została rozszerzona na model kombi o nazwie Touring. E34 został zastąpiony przez następną generację, E39 w 1995 r., Mimo, że produkcja sedana została wycofana, Touring był produkowany aż do 1996 roku.
Model E34 był pierwszą generacją serii z wersją kombi. 525iX był pierwszym BMW z napędem na wszystkie koła. Inne innowacje, które E34 wprowadził do serii 5, to silniki V8, ASC, kontrola trakcji ( ASC + T ), 6-biegowa skrzynia biegów i sztywno regulowane podwozie ( EDC ).
Podczas produkcji wykorzystano szeroką gamę różnych typów silników BMW. W E34 występowały różne generacje, od 4 do 8 cylindrycznych silników.
Wariant sportowy E34 – M5 był napędzany sześciocylindrowym silnikiem rzędowym S38 i był dostępny zarówno w wersjach sedan jak i touring.
Rozwój modelu miał miejsce od lipca 1981 r., do końca 1987 r. Oryginalny projekt został nakreślony przez Ercole Spada w 1982 r., pod nadzorem głównego projektanta Clausa Luthe. E34 został zaprojektowany w oparciu o siódmy model: E32. Po odejściu Ercole Spada w 1983 r., projektant J. Mays ukończył projekt wersji produkcyjnej w połowie 1985 r. Duże wymagania postawiono na aerodynamikę , dzięki czemu E34 osiąga współczynnik oporu powietrza równy 0,30. Produkcja rozpoczęła się w lutym 1988 r. Wyprodukowano 1 333 412 sztuk.
Do najczęstszych usterek modelu zalicza się luzy na tulejach belki nośnej tylnego zawieszenia, wadliwy nastawnik pompy wtryskowej i rozszczelnienie głowiczki, wersje silnika 12-zaworowe mają problemy z przegrzewaniem i pękaniem uszczelki pod głowicą i samej głowicy, nieszczelności układu chłodzenia.
Do największych zalet należą świetne właściwości jezdne, napęd na tylne koła, bogate wyposażeniowe samochodu i komfort jazdy. Gdy nie będziemy oszczędzać na serwisie, możemy długo cieszyć się z posiadania tego pojazdu.