Wskaż posiadaną ilość:
Skup hurtowy: Dariusz Seremak

Katalizator S13 z Nissana 200 SX

Katalizator o numerze S13 charakteryzuje owalna część wraz z wylotem o łukowatej formie. Waga wkładu katalizatora wynosi 0,58 kg, z kolei jego długość wynosi ok. 35 cm, a szerokość ok. 25 cm. Najczęściej ten katalizator można spotkać w pojazdach marki Toyota oraz Nissan, jednym z nich jest model Nissan 200 SX  S13 z silnikiem 1.8 turbo w benzynie. Aktualne wyceny są dostępna za pośrednictwem naszych partnerskich punktów skupu.

Katalizator S13 z Nissana 200 SX

Model S13 Silvia został wprowadzony w 1988 roku dostarczając nabywcom możliwość wyboru jednego z trzech nadwozi: hatchback pod nazwą 180SX, coupe pod nazwą SIlvia oraz we wersji kabriolet. Poza pod nazwami w zależności do wybranego typu nadwozia, S 13tkę można było spotkać również pod nazwami takie jak 200 SX, czy też 240SX, które były stosowane w zależności od regionu sprzedażowego.

Nissan 200 SX, źródło: internet

Nie da się nie zauważyć sportowej sylwetki i stylu pojazdu, który oczywiście kierowany był do miłośników szybkiej i dynamicznej jazdy. Model 200SX miał do zaoferowania przednie zawieszenie MacPherson’a, nowiutkie na tamten czas wielowahaczowe, tylne zawieszenie,  a także szereg opcji silnikowych. Jednym z nich był turbodoładowany silnik o pojemności 1.8 l i mocy 135 KM oraz 2.0 litrowy silnik o mocy 105 KM.

Wersje wyposażeniowe podzielone były na kategorię J(ACK), Q(UEEN) oraz K(INGS). Dodatkowo wszystkie modele mogły być zamówione w wersjach klubowych bądź też diamentowej zyskując tym samym kilka dodatkowych opcji.

Nissan 200 SX, źródło: internet

Wersja JACK obejmowała ABS, aluminiowe felgi, pas biodrowy na tylnych siedzeniach, boczne listwy ochronne, LSD.

Nissan 200 SX, źródło: internet

W wersji QUEEN znajdowały się elektrycznie sterowane szyby oraz centralny zamek, przednie światła przeciwmgielne, reflektory projektora, tylny spojler, a także skórzana kierownica i siedzenia.

Nissan 200 SX, źródło: internet

W odróżnieniu do poprzednich wersji wyposażeniowych, wersja KINGS można rozpoznać po obecnych otworach wentylacyjnych w przednim zderzaku.

Poniżej zapraszamy do obejrzenia filmiku na którym można zobaczyć jak pojazd ewoluował od czasów pierwszej generacji, czyli od roku  1965 https://www.youtube.com/watch?v=Pj4UlyUtPBM.