Katalizatory z oznaczeniem K357 należą do katalogu marki Peugeot.
Cechuje je prosty, toporny wręcz kształt. Model posiada dwa symetrycznie ułożone wyloty o różnych średnicach. Część właściwa z wkładem nie odróżnia się pod względem szerokości od części wylotowej i jest pokryta perforowaną blachą.
Całość mierzy 32 cm długości i 12 cm szerokości. Wkład waży 0,9 kg.
Aktualną wartość modelu możecie poznać rejestrując się w catalogu i kontaktując z dowolnym skupem partnerskim, który aktywuje konto i udostępni wycenę.
Katalizator z oznaczeniem K357 montowano w układach wydechowych modelu Peugeot 307 w wersji silnikowej 1.6 16V w latach 2005-2009.
Peugeot 307 to mniejszy samochód klasy średniej produkowany w latach 2001-2007 przez francuskiego producenta.
Model zastąpił typ 306, a sam został zastąpiony przez 308. Produkowany jako trzy- lub pięciodrzwiowy hatchback , pięciodrzwiowe kombi, czterodrzwiowy sedan lub dwudrzwiowy kabriolet. Zdobył zaszczytny tytuł Europejskiego Samochodu Roku 2002.
W przypadku 307-ki zastosowano przeprojektowaną platformę Peugeota 306, na której zbudowano również Citroëna Xsarę i Citroëna ZX , jednakże Peugeot 307 jest większy niż jego poprzednik. Model jest zgodny z projektem, który po raz pierwszy pojawił się w przypadku Peugeota 306 i 607 .
W 2005 roku był narażony na dużą konkurencję. Przeszedł więc lifting, a największe zmiany wpłynęły na przód samochodu – modyfikacja dotyczyła reflektorów, samochód otrzymał nową maskę oraz zdjęto osłonę chłodnicy między światłami. Modernizacja przyniosła również nowy przedni zderzak. Peugeot zastosował tę technologię po raz pierwszy na 407.
Samochód odniósł duży sukces sprzedażowy.
SW – usportowiona wersja kombi, uznawana jest za konkurenta dla minivanów takich jak Renault Scénic. SW ma standardowo szklany dach i wyposażony jest w siedem miejsc. Podczas gdy 307 Kombi ma tradycyjne tylne siedzenie, SW ma 3 oddzielne fotele, które można podnieść i przesunąć w różne pozycje, a także przenieść do trzeciego rzędu z dwoma dodatkowymi siedzeniami, dzięki czemu samochód staje się siedmioosobowy. Zarówno SW, jak i zwykły 307 Kombi różnią się nieco kształtem od pozostałych 307. Przede wszystkim modele kombinowane są znacznie wyższe niż pół-kombinacje, a zatem są bardziej przestronne dla pasażerów. Z drugiej strony konstrukcja jest taka sama we wszystkich wariantach nadwozia w odniesieniu do reflektorów i podobnych detali. Głównymi konkurentami 307 w Europie, są Renault Megane , Ford Focus i Volkswagen Golf.
Niektóre modele były sprzedawane w Szwecji w wariancie „Bioflex”, który może być zasilany etanolem (E85), benzyną lub dowolną mieszanką różnych rodzajów paliw. Przepisy podatkowe dotyczące samochodów służbowych, tańsze podatki, niska cena paliwa ekologicznego i zwolnienie z podatku zatorowego sprawiły, że ten wariant silnika stał się bardzo popularny.
Sportowa wersja
Peugeot 307 CC WRC zastąpił istniejący 206 WRC w Rajdowych Mistrzostwach Świata w 2004 roku. Samochód wygrał Rajd Finlandii 2004, 2005 oraz Rajd Japonii 2005 . Wszystkie trzy zwycięstwa wygrał Marcus Grönholm. Estoński kierowca rajdowy, Markko Märtin rozbił się z nim na walijskim rajdzie, a jego pilot Michael Park zginął w wypadku. Był to pierwszy śmiertelny wypadek od Rajdowych Mistrzostw Świata w 1993 roku.
Model napędzany był silnikiem o pojemności 1997 cm3 o mocy 221 kW i momencie obrotowym 580 Nm z rozkładem DOHC, doładowanym przez turbosprężarkę Garett. W samochodzie zastosowano opony Michelin. Po raz pierwszy wystartował w rajdzie Monte Carlo w 2004 roku . Rok później samochód został przeprojektowany i zmodernizowany.