Katalizator o numerze FCAG8 pochodzi z pojazdów marki Subaru. Charakterystycznym dla katalizatora jest jego obły kształt, spłaszczona rama obudowy oraz mało symetryczne wyloty.
Jego długość i szerokość ma po ok. 25 cm, a waga wkładu wynosi nieco ponad 0,5 kg. Katalizator ten można znaleźć w modelach Subaru Legacy z silnikiem benzynowym o pojemności 3.0 i 3.6 podczas produkcji w roku 2006. Aktualną cenę za ten katalizator można sprawdzić wchodząc na nasz cennik.
Subaru Legacy zwany inaczej Liberty produkowany jest przez Japończyków od 1989 roku. Klasyfikowany w segmencie D klasy średniej pojazd od 2019 roku produkuje już siódmą generację modelu co świadczy o dużym powodzeniu pojazdu na rynku sprzedażowym. Legacy jest następcą modelu Leone.
Opisywany model Subaru znajduje się w czołówce pojazdów w swojej klasie. Do największych konkurentów pojazdu należą BMW, Audi, czy też Alfa Romeo. Auto oferowane jest w dwóch wersjach nadwoziowych: Kombi, jako 4 i 5 drzwiowy Sedan oraz terenową wersją Kombi o nazwie Outback, który od 2000 roku został wprowadzony jako własny model Subaru. Legacy od początku jest oferowane z napędem na cztery koła.
Maksymalna moc pojazdu na przestrzeni wieloletnich generacji jest mocno zróżnicowana i wahająca się pomiędzy 172-260 km/h. Od samego początku producent oferował możliwość wyboru pomiędzy manualną oraz automatyczną skrzynią biegu. W latach produkcyjnych 2009-2015 dodatkowo wzbogacono ofertę o bezstopniową skrzynię biegu.
Wszystkie silniki, niezależnie od generacji modelu były typu Boxer o czterech lub sześciu cylindrach. Pierwsza wersja pojazdu posiadała silniki o pojemności 1.8 l, 2.0 l, 2.0 TURBO, 2.2, i 2.2 TURBO.
W drugiej generacji zniknęły silniki Turbo oraz 1.8, a na ich miejsce wstawiono silniki 2.0 SOHC, DOHC oraz DOHC Twin Turbo, 2.2 SOHC i 2.5 DOHC.
Trzecia generacja pojazdu została poszerzona o silnik B6 3.0 DOHC, w czwartej pojawia się diesel B4 2.0 Turbo, w piątej dochodzi benzyna B6 3.6, a w szóstej pozostają tylko dwa B4 2.5 oraz B6 3.6.
Subaru na przestrzeni ponad 20 letniej obecności na rynku systematycznie ewoluował. To co od samego początku wyróżnia ten pojazd to bez dwóch zdań zachwycający design oraz mocna konstrukcja, która przyczynia się do dynamicznej, a zarazem spokojnej podróży niezależnie od warunków pogodowych. Istotną ciekawostką dotyczącą bezpieczeństwa okazuje się, że pasy zabezpieczające pojawiły się w modelu dopiero w roku 1994, a poduszki powietrzne były dostępne od 1995 roku. W 1996 roku pojawiły się limitowane wersje, który oferowały takie udogodnienia jak podgrzewane fotele, ulepszony szyberdach wraz z przyciemnianym szklanym dachem. W tej generacji pojawiły się również spojlery oraz aluminiowe felgi. Trzecią generację pojazdu wyróżniał podniesiony dach, przestały istnieć wagony z płaskim dachem, udogodnieniem okazały się również filtry kabinowe, które zostały zainstalowane pod i za drzwiami schowków. W 2006 roku przeprojektowano i usztywniono podwozie. Ze względu na zmiany norm emisji Euro NCAP z oferty został usunięty silnik twin-turbo. Rok 2008 okazał się przełomowy dla pojazdów ze względu na udogodnienia elektroniczne pojazdu. Po raz pierwszy pojawił się funkcja unikania kolizji zwana „EyeSight” w skład której wchodziły dwie kamery CCD umiejscowione po każdej stronie lusterek wstecznych. W 2010 roku Legacy została nagrodzona za „EyeSight” nagrodą „Best Technology”.
Za wadę pojazdu można uznać wysoką cenę utrzymania, mało bogate wnętrze oraz uproszczona widoczność deski rozdzielczej. Nie mniej jednak nie przeszkodziło to w sprzedaży 3,5 mln egzemplarzy dziedzicznego modelu jaki jest Subaru Legacy.