Katalizator o numerze B33L stosowany jest do pojazdów marki Mazda. Katalizator ten wyróżnia przede wszystkim ciekawa obudowa na którą składa się osłona z wyciętymi wypustami, które są regularnie umiejscowione na wieloformatowym wierzchu. Katalizator stosunkowo jest niewielki, ponieważ mierzy ok. 35 cm długości oraz 13 cm szerokości, a jego wagę wkładu szacuje się na 0,605 kg. Modelem pojazdu w którym można znaleźć opisany wyżej katalizator jest Mazda 121 z silnikiem 1.3 16V w latach produkcyjnych 1998-2000. Aktualną cenę za ten model katalizatora można uzyskać odwiedzając nasz cennik.
Mazda 121 po raz pierwszy została zaprezentowana podczas targów motoryzacyjnych w Tokio w 1990 roku, by rok później zostać zaprezentowana na targach motoryzacyjnych w Europie. Samochód klasyfikowany do segmentu B wyróżniał się na tle innych ze względu na swoją niepowtarzalną stylistykę. Pojazd był sprzedawany w jednej wersji nadwoziowej jako czterodrzwiowy Sedan.
Lata 90te nie posiadało zbyt wielu pojazdów, które nie tylko szokowały by swym wyglądem, ale również byłby funkcjonalne, oparte na nowoczesnych rozwiązaniach motoryzacyjnych, a także oferowałyby wysoką jakość. Japończykom bez dwóch zdań udało się stworzyć pojazd, który zachował odpowiednie proporcje między jakością oraz ceną. Do największych zaskoczeń fanów motoryzacji okazała się stylistyka, która odeszła od mocno kanciastej karoserii.
Wnętrze pojazdu postawiono na stylistykę lat 90, gdzie głównie można to dostrzec przyglądając się desce rozdzielczej. Uwadze nie jest w stanie umknąć zegary o kolorystyce niebieskiej, które dodają niepowtarzalnego energii temu pojazdowi. Kolejne elementy zdają się być równie barwne. Idąc dalej można natknąć się na kolorową tapicerkę foteli oraz obić materiału przy bocznych drzwiach.
Brak poczucia bezpieczeństwa oddaje brak poduszek powietrznych w pojeździe. Pomimo niewielkiej zawartości bagażnika o pojemności 290 l producent zapewnia możliwość odbycia komfortowej jazdy podczas dłuższej podróży. W przypadku większej ilości bagażu producent zadbał o możliwość złożenia tylnych siedzeń generując pojemność bagażnika do 585 l.
Oferta sprzedażowa dostępna była w dwóch wersjach wyposażeniowych: LX oraz GLX Canvas Top. Pierwsza wersja oferowała swoim nabywcom takie udogodnienia jak obrotomierz, szyby termoizolacyjne, centralna blokadę drzwi i elektrycznie składany dach. Droższa wersja porównywana była do stylu cabrio.
Do największych zalet pojazdu należała dobra widoczność podczas jazdy za sprawą dużej szyby oraz cienkich słupków oraz wysokiej jakości, trzy propozycje silnikowe. Pierwszy z nich 1.2 16V oferował moc 75 K, drugi 1.3 moc 60 KM z kolei diesel oferowany był z pojemnością 1.8 również o mocy 60 KM.
W 1996 został zaprezentowany model, który został stworzony przy współpracy z Fordem na wzór i podobieństwo Forda Fiesty, niestety w tym czasie Mazda straciła swoich fanów ze względu na mało charakterną stylistykę. Co ciekawe w przeprowadzonych badaniach wynikło iż większość konsumentów swoim zaufaniem bardziej obdarzała jednak Mazdę aniżeli Forda.
Produkcja modelu zakończyła się zakupem licencji na pojazd przez Kia, która na podstawie zakupionego patentu stworzyła swój model Pride.