Katalizator o numerze 5+5 HONDA/PD symbolizują liczne otworki widoczne na pokrywie oraz długa obudowa, która wynosi aż ~ 85 cm. Waga wkładu katalizatora wynosi 1,62 kg.
Najczęściej ten katalizator można spotkać w pojazdach marki Honda, a szczególnie w Hondzie Civic VI z silnikiem 1.4 16v z czasów produkcji w roku 1999. Aktualną cenę za sprzedaż katalizatora można uzyskać kontaktując się z naszym partnerem sieci.
Honda Civic to tak naprawdę linia pojazdów kompaktowych, która po raz pierwszy weszła na rynek w 1972 roku i istnieje już na rynku od 48 lat stając się jednym z najbardziej popularnych pojazdów wśród kierowców na całym świecie. Głównymi atutami pojazdu jest niezawodność i przystępna cena.
Na przestrzeni wieloletniej kariery Civic zmienił się wiele razy, my natomiast chcemy opisać szóstą generację do której należy promocyjny katalizator.
Szósta generacja modelu pojawiła się w 1996 roku oferując swoim nabywcom nieco większy w gabarytach pojazd porównując do swej poprzedniej wersji. W swej gamie proponował dostępność nabycia nadwozia typu liftback, coupe, hatchback, sedan oraz kombi.
Honda Civic szóstej generacji została wyposażona w duże, przednie reflektory oraz ozdobny grill. Pomimo szerokiej gamy nadwozia Civic swym wyglądem charakteryzował się spójnością i jednostajną stylistyką zewnętrzną. Wnętrze pojazdu oferowało między innymi elektryczne i podgrzewane lusterka, szyby oraz szyberdach, klimatyzację, ABS, a także poduszki powietrzne.
W szóstej generacji na pokład silników po raz pierwszy dołączył diesel o pojemności 2.0 TDiC o mocy 86 KM, 101 KM i 105 KM. Gama silników benzynowych nadal była wysoce bogata i oferowała silniki o mocy od 75 KM do 185 KM, którego najsilniejsza moc była obecna w modelu Civic Type-R.
Wersja Type-R odznaczała się skuteczniejszymi hamulcami, przełożeniem układu kierowniczego dający możliwość zwiększenia prędkości obrotu kół, a także sportowe zawieszenie i fotele Recaro.
W 1997 roku Civic VI przeszła pierwszą modernizację w wyniku której zmodyfikowano wkłady przednich reflektorów, a także wymieniono klosze tylnych kierunkowskazów zmieniając kolor pomarańczowy na biały.
W 1999 roku modyfikacji podjęto przednie światła, atrapę zderzaka oraz grill.
Ostatecznie produkcja szóstej generacji modelu zakończyła się w 2001 roku.
Podsumowując zapraszamy do obejrzenia filmiku ze zdjęciami podczas wieloletniej przemiany i ewolucji Hondy Civic.
https://www.youtube.com/watch?v=PaMtr9yTp_Q