Wskaż posiadaną ilość:
Skup hurtowy: Dariusz Seremak

Katalizator 7807137/8506880/BOYSEN/USA/1-06194.40 z BMW E60

Katalizator o numerze 7807137/8506880/BOYSEN/USA/1-06194.40 cechuje dość długa rura wylotowa, którą ozdabia nietypowa plecionka. Jego długość wynosi ok. 58 cm, a szerokość wliczając wszystkie elementy ok. 50 cm. Waga wkładu katalizatora wynosi 3,98 kg. Najczęściej ten model można spotkać w pojazdach marki BMW szczególnie w modelu E60 z silnikiem 535d. Bieżącą wycenę za ten katalizator można uzyskać kontaktując się z wybranym przedstawicielem naszej sieci.

Katalizator o numerze 7807137/8506880/BOYSEN/USA/1-06194.40 z BMW E60

Samochód E60 należy do piątej generacji V serii bawarskiego producenta pojazdów BMW. Jego produkcja rozpoczęła się w 2003 roku oferując wersję sedan oraz kombi.
Od początku wprowadzenia na rynek samochód wyróżniał się imponującym designem oraz innowacyjną technologią.

BMW E60, źródło: internet

Stając się zastępcą dla BMW E39 nowa wersja oferowała wyższe standardy w zakresie bezpieczeństwa czynnego, a także systemów wspomagających układ kierowniczy.

Wygląd zewnętrzny pojazdu jest typowy dla BMW, które cechują wypukłe i wklęsłe powierzchnie, a także płynne przejścia karoserii, które rozciągają się od przodu przez bok aż po tył.

BMW E60, źródło: internet

Ważnym elementem, który pojawił się w modelu E60 jest zintegrowana tylna oś, która została wykonana z aluminium oraz system dynamicznej kontroli stabilności DSC, która przyczyniła się do ulepszonej technologii zawieszenia samochodu,. Poza tym warto zwrócić uwagę na aktywny układ kierowniczy i adaptacyjny napęd z elektroniczną regulacją amortyzatorów i zarządzaniem stabilności toczenia. Samochód szczyci się również dobrą równowagą masy na którą ma wpływ lekka, aluminiowa, przednia część pojazdu.

Wnętrze BMW E60, źródło: internet

Gama silników została rozszerzona o do sześciu silników benzynowych i czterech wysokoprężnych. Na uwagę zasługuje tutaj silnik 535 d, który jest najszybszym silnikiem diesla w swoim segmencie. Ten silnik zasilany jest turbodoładowanym, sześciocylindrowym silnikiem o pojemności 3.0 l, który generuje moc 300 KM. Dzięki takim parametrom pojazd jest w stanie osiągnąć pierwsze 100km/h w przeciągu 5-7 sekundy, a prędkość maksymalna ograniczona jest do 250 km/h.

W 2007 roku pojazd przeszedł modernizacje, na którą składały się takie udoskonalenia jak regeneracja energii hamowania, wskaźnik zmiany biegów, aktywna kontrolka klap powietrza, co  zapewniło równowagę między osiągami, a oszczędnością paliwa.