Katalizatory z oznaczeniem H8200473761/8200672823 należą do katalogu niemieckiej marki Mercedes.
Model charakteryzuje się obłym kształtem – obudowa jest krótka i stosunkowo szeroka – 23 cm długości bez wylotów i 16 cm szerokości. Część główną stanowi puszka z wkładem. Jeden z wylotów jest krótki i ułożony w tej samej płaszczyźnie co linia obudowy, drugi z kolei jest szeroki, kręty i rozmiarowo stanowi 1/3 całego modelu. Wkład waży 1.64 kg.
Aktualną wartość możecie śledzić w lipcu w zakładce “Cennik demo” w związku z promocją, a następnie w CATALogu, po założeniu bezpłatnego konta i skontaktowaniu się z wybranym punktem partnerskim naszej firmy.
Część H8200473761/8200672823 montowano w modelach Opel Movano 2.5 CDTI i Renault Master 2.5 CDI z silnikami diesla z 2006 roku.
Opel Movano stanowi bliźniaczy model Renault Mastera. To samochód dostawczy klasy wyższej, produkowany pod niemiecką marką Opel od 1997 roku. Od 2010 roku produkowana jest druga generacja modelu.
Movano razem z bliźniaczym Masterem produkowano w Batilly we Francji przez firmę “Sovab” należącą do grupy Renault. W produkcji korzystano z podzespołów niemieckiego koncernu.
Sprzedawany jako Vauxhall Movano na rynku anglosaskim.
Oprócz wersji przeznaczonej do transportu towarów, jest on również dostępny w wersji minibusowej .
W 2003 roku , podobnie jak wersje bliźniacze, przeszedł głęboką zmianę stylizacji, w trakcie której znacząco przeprojektowano przednią stronę, a tylną zmodyfikowano.
W 2010 roku wprowadzono na rynek drugą serię, stanowiącą odpowiednik trzeciej serii Renault Mastera (jednak wydana rok wcześniej) oraz nowego Nissana NV400 , który zastąpił Nissan Interstar.
Więcej informacji odnośnie Renault Mastera – konstrukcyjnego i handlowego bliźniaka Movano znajdziecie w >artykule< dotyczącym katalizatora z oznaczeniem C638/200100412R/K+F/UNILAB.