Katalizator o numerze WAG103260/CHESWICK pochodzi z samochodów marki Rover oraz Honda. Katalizator charakteryzuje trapezowe zakończenia wraz z dwoma, symetrycznie ułożonymi wylotami oraz prostokątny środek obudowy. Całość zakańczają spłaszczone obręby katalizatora. Jego długość to ok. 35 cm, a szerokość ok. 17 cm. Waga wkładu szacuję się na 1,24 kg. Najczęściej ten model można spotkać w pojeździe Rover 200, 600 oraz 620, a także w Honda Accord z silnikiem diesel 2.0 w latach produkcyjnych od 1995 do czasów obecnych. Aktualną cenę za ten katalizator można zobaczyć wchodząc na nasz cennik.
Honda Accord to pojazd należący do segmentu C aut klasy średniej. Po raz pierwszy został wyprodukowany w 1976 roku jako następca Hondy 1300. Początkowa wersja pojazdu do roku 1989 była oferowana jako Hatchback oraz Sedan, by wraz z czwartą generacją przedstawić poszerzoną wersję o Kombi oraz Coupe. Wraz z wprowadzonymi nowościami model ten uzyskał awans w klasyfikacji do segmentu D.
Choć Honda na rynku jest już ponad 40 lat to jednak w żaden sposób nie przyszło producentowi oddalić się od swej wizji tworzenia pojazdu na tle swych korzeni. Najlepszym wyrażeniem tego, co chciał przekazać i przekazał producent jest wybór nazwy Accord sugerujący dążenie Hondy do
porozumienia i harmonii między ludźmi, społeczeństwem i samochodem. Do największych atutów powtarzalnych wraz z latami i pojawianiem się nowych generacji jest przestronność, wygoda oraz mocne doznania.
Początkowa historia modelu skupiała się na rynku japońskim oraz amerykańskim. Pierwsza generacje pojazdu została stworzona na płycie podłogowej od Hondy Civic oferując swoim nabywcą auto, które w swojej ofercie poza atrakcyjną ceną ma również szereg udogodnień, które na tamten czas były rzadkością wśród pojazdów samochodowych, np. obrotomierz, radio, fotele z tkaniny, czy też przerywane wycieraczki. Wygląd zewnętrzny również przykuwał uwagę za sprawą mocno wyciągniętego przodu pojazdu oraz przedłużoną kabiną dające wyraz mocy i elegancji.
W roku 1993 roku Japończycy zdecydowali wypuścić pojazd na Europejskie drogi. Z pewnością na tę decyzję miało wpływ połączenie sił wraz z angielskim Roverem 600. Ten mix europejski można było również nabyć w Japonii pod nazwą Isuzu Aska. Ten rok był owocny również dzięki zdobyciu prestiżowej nagrody „Car of the Year”. Po tym czasie każda nowa generacja była tworzona indywidualnie do potrzeb Amerykanów, Azjatów oraz Europejczyków. Ciekawostką jest to, że Honda Accord po raz pierwszy została zbudowana, wypuszczona i sprzedawana na rynku w Filipinach.
Rok później pojazd przeszedł spory lifting podczas którego wymieniono przód maski, reflektory, zderzak, grill oraz światła.
Rok 2002 był dla Accord rokiem rozwoju technologicznego. W tym czasie auto zostało wyposażone w takie dodatki jak klimatyzacja, poduszki elektryczne, centralny zamek, system ABS, TSC i ESP, czy też elektrycznie sterowane szyby i lusterka.
W latach 2008-2015 została stworzona VIII i ostatnia na rynku europejskim generacja pojazdu. W tym czasie producent zadbał o kolejne potrzeby swych nabywców i wzbogacił pojazd o system VSA, TSA, wspomaganie awaryjne, monitorowanie ciśnienia w oponach czy też podgrzewane i składane lusterka.
W kolejnych latach produkcyjnych auto króluje już na drogach amerykańskich. Kolejny rozwój pojazdu skupił się na założeniach elektronicznych, gdzie zastosowano rozwiązania technologiczne pozwalające na kontrolę zmiany pasa ruchu, układ stabilizacji toru jazdy, a także rozwiązania sugerujące zmianę oleju czy też ochrona przed potencjalnym poślizgiem, czy też kolizją.
Rozwój ewolucyjny pojazdu staje się mocno zauważalny chociażby patrząc na jednostki mocy pojazdu. Pierwsza generacja oferowała pojazd o mocy 72 KM, kończąc na dziewiątej generacji z wynikiem maksymalnej mocy 278 KM.
Na przestrzeni wielu lat ewoluowały również silniki pojazdu. Pierwsza generacja oferowała zaledwie dwa benzynowe silniki o pojemności 1.6 i 1.8, większe zmiany w pojeździe pojawiły się wraz z czwartą generacją gdzie do gamy silników dołączyły takie jednostki jak R4 1.8 SOHC, R4 2.0 SOHC, , R4 2.0 DOHC I R4 2.2 SOHC. Szósta generacja zaoferowała silnik wysokoprężny R4 2.0 i-TD, CTDI o mocy 105 KM, jednak silnik diesla zniknął, aż do pojawienia się ósmej generacji modelu.
Nie sposób opisać tak długoletniej kariery modelu jakim jest Honda Accord. Nasz rodzimy rynek nie obfituje w ten model samochodu nie mniej jednak posiadacze pojazdu bez wątpienia chwalą zawieszenie, układ kierowniczy , silniki i hamulce. Bez dwóch zdań pojazd jest solidnym sprzętem godnym uwagi i zakupu.