Katalizatory z oznaczeniem KT6029/A9404900114/ZGS002 należą do katalogu marki Mercedes.
Swoją budową przypominają walec prostokątny. Obudowa jest złoto-brązowego, metalicznego koloru. Wkład waży 5,04 kg.
Aktualną wartość możecie obserwować niezależnie od promocji miesięcznej w CATALogu – wystarczy utworzyć darmowe konto i aktywować je u dowolnego Partnera DS AUTO.
Katalizator montowano w modelu Mercedes Benz Vito w wersji 2.2 CDI.
Mercedes-Benz Vito to komercyjny van produkowany przez niemieckiego producenta od 1995 roku w hiszpańskiej fabryce w Vitoria-Gasteiz (stąd jego nazwa Vito). Produkcja odbywa się również w fabrykach Fuzhou w Chinach (od kwietnia 2010 r.) i Virrey del Pino w Argentynie (od sierpnia 2015 r.). Model chiński jest produkowany przez Fujian Daimler Automotive, a model argentyński przez Mercedes-Benz Argentina SA.
W Argentynie wersje z silnikiem Diesla są oferowane z napędem na przednie koła, sześciobiegową manualną skrzynią biegów (FSG 350) i wysoce wydajnym silnikiem 1.6 turbodiesel (OM 622), rzekomo opracowanym przez Mercedes-Benz, chociaż pod względem budowy jest identyczny z silnikiem pochodzącym z Renault R9M. Ma 1598 cm3, 16 zaworów, bezpośredni wtrysk przez common rail, turbo o zmiennej geometrii i intercooler. Jego moc wynosi 114 KM przy 3800 obr./min. i 270 Nm przy 1500 obr./min.. Dzięki temu pojazd może jeździć z prędkością 100 km/h, zużywając jedynie 5,4 l / 100 km!
Wersje benzynowe mają napęd na tylne koła. Wszystkie posiadają sześciobiegową manualną skrzynię biegów (ZF 6S-450), a silnik posiada turbodoładowanie i ma pojemność skokową 1991 cm3 (M274 DE20LA). Opracowany i wyprodukowany przez Mercedes-Benz. Posiada 16 zaworów, wtrysk pośredni i rozwija 184 KM przy 5500 obr./min.
Z kolei Mercedes-Benz Viano to luksusowy minivan pasażerski, stanowiący drugą generację modelu Vito.
W najlepiej wyposażonych wersjach Vito/Viano, możemy spotkać się z samopoziomującym, pneumatycznym tylnym zawieszeniem. Vito jest wyposażony w standardowe tylne drzwi, ale opcjonalnie można zamówić egzemplarz z podwójnymi drzwiami tylnymi.
Pierwsza generacja / W 638 (1995-2003)
Pierwsza generacja Vito (W 638 ) została wyprodukowana w latach 1995-2003. Podwozie i nadwozie pochodziły z Volkswagena Transportera T4 . To model, który zastąpił legendarnego Mercedesa MB 100, produkowanego również w hiszpańskiej fabryce w Vitorii. Korzystano tu zarówno z jednostek benzynowych jak i diesli. W pierwszym przypadku, udało się osiągnąć 120 KM i aż 140 KM z silnikiem VR6. Powstała również wersja turystyczna, którą nazwaną Klasą V.
Druga generacja / W 639 (2003-2014)
Drugą generację Vito (W 639) zaczęto sprzedawać w 2003 roku, a wersję pasażerską (klasa V) została przemianowana na Viano. Oba modele są dostępne z dwoma rozstawami osi, trzema długościami i dwoma wysokościami sufitu.
W tej drugiej generacji nowe silniki pojawiły się zarówno w benzynie, jak i z olejem napędowym. Zostały one zmienione na podłużną konfigurację silnika przedniego z napędem na tylne koła. Dostępna była także wersja z napędem na cztery koła.
Napęd na tylne koła zapewnia Vito/Viano mniejszy promień skrętu niż u jego rywali z napędem na przednie koła. Kompaktowe i długie wersje mają średnicę skrętu 11,8 m, podczas gdy wyjątkowo długi model ma średnicę skrętu 12,5m.
Po usunięciu wszystkich siedzeń Vito Extralarga ma pojemność 4610 litrów ładunku, przy ładowności 930 kg. Można holować do 2500 kg, jeśli jest to przyczepa z hamulcami, a 750 kg z przyczepą bez hamulców – zadanie to ułatwia samopoziomujące, tylne zawieszenie pneumatyczne zainstalowane w wersjach o wyższej specyfikacji. Dodatkową funkcją zawieszenia pneumatycznego jest to, że wysokość załadunku można zmieniać do 6 cm powyżej lub poniżej normalnego poziomu.
Wersje wyposażeniowe Viano
Występuje w pięciu różnych wykończeniach:
- Atmosphere – skierowana do osób praktykujących turystykę, cechuje się wysokim komfortem i dobrej jakości wykończeniem;
- Trend – dla klientów szukających dobrego minivana pasażerskiego, idealny dla flot firmowych;
- Fun – zaprojektowane na wycieczki weekendowe, zapewnia możliwość wygodnego noclegu;
- Marco Polo to model kampera, który pomimo swoich kompaktowych wymiarów (długość zewnętrzna: 4993 mm, wysokość zewnętrzna: 1980 mm lub 3000 mm z podniesionym dachem), pozwala swobodnie gotować, jeść, a nawet spać podczas długich podróży (do czterech osób) w środku (dwa siedzenia leżące na podnoszonym dachu). Został zaprojektowany przez Mercedes-Benz we współpracy z Westfalia Mobil , niemiecką firmą z siedzibą w Rheda-Wiedenbrück, zajmującą się produkcją nadwozi specjalnych.
- X-clusive – to model, który dzięki zmodyfikowanym oponom, układowi wydechowemu i wnętrzu zyskał bardzo innowacyjny, sportowy wygląd jak na samochód o takich gabarytach. Jest dostępny w dwóch długościach 4,75 mi 4,99 m – i jest oferowany wyłącznie w eleganckim metalicznym lakierze. Potencjalni klienci mogą wybierać spośród błyszczącego srebra lub obsydianowej czerni.
Trzecia generacja / W 447 (2014-obecnie)
Trzecia generacja V- klasy została uruchomiona w 2014 roku w pełnym rozmiarze MPV. Został wprowadzony na rynek jako następca Mercedes-Benz Viano. Sprzedaż rozpoczęła się w Niemczech w maju 2014 r., a w Europie w czerwcu. Samochód jest sprzedawany w Stanach Zjednoczonych i Kanadzie jako Mercedes-Benz Metris od 2015 roku.