Katalizator o numerze GA1 cechuje owalna obudowa z dwoma, różniącymi się od siebie wylotami. Waga jego cennego wkładu szacuje się na 0, 44 kg, z kolei długość części wynosi ok. 35 cm, a szerokość ok. 12 cm. Najczęściej ten model katalizatora można spotkać w pojazdach marki Toyota, a szczególnie w modelu Corolla z silnikiem 1.4 i 1.6 l z roku 2002. Aktualna wycena katalizatorów jest możliwa dzięki kontaktowi z wybranym punktem skupu.
Toyota Corolla z 2000 roku to pojazd należący do dziewiątej generacji modelu.
Pierwsza generacja pojawiła się w 1966 roku, ostatnia produkowana jest od 2018 roku po dzień dzisiejszy.
Podstawowym celem podczas tworzenia modelu z 2000 roku było odejście od pierwotnego designu i stworzenie całkowicie odmiennej koncepcji pojazdu, który wyznaczyłby nowy standard wśród samochodów klasy średniej.
Prace nad tym modelem rozpoczęły się już pod koniec lat 90-tych, w czasach, gdy na japońskich drogach zaczęto interesować się pojazdami wielofunkcyjnymi typu MPV, to właśnie ten czynnik spowodował konieczność wprowadzenia zmian i dotarcia do jak najszerszego grona odbiorców.
Podstawową koncepcją stały się trzy cele na których twórcy skupili się tworząc nową koncepcję modelu, po pierwsze, opakowanie, styl i jakość nowej generacji samochodu nie powinny ograniczać się do konwencji klasowych, po drugie, jazda samochodem powinna być łatwa i przyjemna, po trzecie, bezpieczeństwo jazdy oraz wpływ na środowisko nie powinny przekraczać obecnych na tamten czas standardów.
Po raz pierwszy w Europie Corolla pojawiła się w 2002 roku w Wielkiej Brytanii. Poza standardowym nadwoziem do którego należał sedan i kombi w trakcie rozwoju powstały również modele, które były dostępne w wersji hatchback, minivan, a także jako pojazdy terenowe.
W całej Corolli IX do dyspozycji znalazło się aż dziewięć silników, jednak były one dostępne w różnych regionach sprzedażowych. Wszystkie silniki były wyposażone w inteligentną technologię zmiennych faz rozrządu zapewniających większą moc i wydajność pojazdu, podczas gdy silniki wysokoprężne posiadały najnowszy układ Common Rail z uznanej serii D-4D.
W Europie początkowymi silnikami, które pojawiły się w tej serii były silniki benzynowe o pojemności 1.4 l i mocy 97 KM, 1.6 l o mocy 110 KM, a także dwa silniki o pojemności 1.8 l i mocach 135 i 192 KM. W ofercie diesel do podstawych silników należały silniki o pojemności 2.0 l i mocach 90 lub 110 KM. Po dwóch latach obecności na rynku europejskim Corolla IX zamieniła niskonapięciowy silnik wysokoprężny na silnik 1.4 którego moc pozostawała ta sama jednak z większą dozą oszczędności.
Przekładnia w Corolli obejmowała pięcio lub sześciobiegową skrzynię manualną, a także nową, sterowaną elektrycznie czterobiegową, automatyczną skrzynię biegów.
Można śmiało stwierdzić, że Toyota Corolla odrodziła się wraz z XX wiekiem, a wraz z zakończeniem sprzedaży IX generacji Corolli w 2005 roku łączna sprzedaż modelu przekroczyła 30 mln egzemplarzy.
Liczby i długotrwająca sprzedaż modelu mówią same za siebie.