Katalizator o numerze C616/GM93455570/208026742R cechuje podłużna obudowa na której można zauważyć charakterystyczną, karbowaną osłonkę. Jego długość szacuje się na ok. 55 cm, a szerokość na ok. 23 cm. Waga wkładu katalizatora wynosi 3,24 kg. Najczęściej ten model katalizatora można znaleźć w pojazdach marki Renault. Jednym z modeli w których można odszukać opisywany katalizator jest Renault Trafic III z silnikiem 1.6 w czasie produkcji w latach 2015-2019. Bieżącą wycenę za ten katalizator można otrzymać kontaktując się w wybranym partnerem naszej sieci.
Renault Trafic jest samochodem dostawczym produkowanym przez francuski koncern Renault od 1980 do 2000 roku. Znany jest jako jeden z pierwszych lżejszych pojazdów użytkowych typu VAN jak również jest popularnie wykorzystywanym pojazdem do przebudowy.
Początkowo furgonetka miała różne warianty kształtu przodu w zależności od tego, który silnik został zamontowany. Swym wyglądem bardzo nawiązywał do ówczesnego Renault Master. Pierwsza generacja zadebiutowała z trzema silnikami benzynowymi i dwoma wysokoprężnymi. Najsłabszy z nich o pojemności 1.4 l posiadał moc zaledwie 48 KM. Do największej jednostki należał diesel z pojemności 2.5 l.
W 1989 roku Trafic przeszedł gruntowny remont przodu w czasie którego zaokrąglono jego kształt, dodano plastikowy zderzak oraz nowy, dłuższy korpus, który obejmował wszystkie odmiany silnika w pojeździe. Zmianie uległ również wygląd drzwi przesuwnych oraz umiejscowienie kierunkowskazów, które znalazły się na wysokości reflektorów. W sprzedaży oferowane były wersje zarówno trzydrzwiowe pojazdu, jak również z drzwiami przesuwnymi.
W 1995 roku samochód przeszedł modyfikacje w trakcie której otrzymał nową kratkę z nowymi tylnymi światłami, dużym podwójnym lusterkiem wstecznym oraz nowym wnętrzem z nowoczesną deską rozdzielczą i wieloma regulowanymi siedzeniami.
W 2001 roku została zaprezentowana druga generacja pojazdu, która stała się wynikiem współpracy Opla, Nissana i Renault dzięki temu ten sam model mógł również być rozpoznany pod nazwą Opel Vivaro, czy też Nissan Primastar.
Furgonetka występuje w kilku wersjach siedzeniowych od trzyosobowej z całą tylną przestrzenią, która służy jako przestrzeń ładunkowa, po wersję sześcio lub dziewięcioosobowej, która służy do przewozu większej ilości osób.
W 2006 roku auto przeszło lifting w trakcie którego przednie wskaźniki zostały przeniesione z przedniego zderzaka do obudowy reflektorów oraz zostały wprowadzone nowe silniki, których zadaniem było spełnienie norm emisyjnych spalin Euro 4.
Trzecia generacja pojazdu została zaprezentowana w 2014 roku i jego produkcja trwa do dnia dzisiejszego. Tym razem do współpracy poprzednich marek dołączył również Fiat, który wypuścił pod swoim logo pojazd o nazwie Fiat Talento. Wraz z nową generacją zmieniono deskę rozdzielczą, drążek zmiany biegów, kratki nawiewów i wprowadzono nowe elementy wykończeniowe. Wyposażenie wnętrza zostało poszerzone o cyfrowe radio DAB. Poza manualną sześciobiegową skrzynią biegów pojawiła się również wersja z automatyczną dwusprzęgłową przekładnią EDC.