Katalizator o numerze C167/8200309199/112700030000 charakteryzuje owalna obudowa z dwoma ułożonymi w przeciwnych kierunkach wylotami. Waga wkładu tego modelu wynosi 0,903 kg, a z kolei wielkość obudowy wynosi ok. 28 cm długości i ok. 17 cm szerokości. Jednym z modeli w których można spotkać ten katalizator jest Dacia Logan z silnikiem 1.6 z 2010 roku. Bieżącą wyceną za ten model katalizatora można otrzymać umawiając się na wycenę z dowolnie wybranym punktem skupu.
Dacia Logan została po raz pierwszy zaprezentowana w 2004 roku. Światowa premiera tego pojazdu miała miejsce podczas paryskiego Motor Show. Ta propozycja pojazdu oferowała nietypowe połączenie kombi i vana tworząc nową koncepcje pojazdu na styl kombivana rewolucjonizując rynek sprzedażowy. Od samego początku pojazd stał się czołowym modelem marki Dacia zdobywając wiele światowych rynków.
W 2007 roku powstała wersja typowego Vana, która powstała z myślą o konkurencji nad kompaktowymi pojazdami dostawczymi. Ten wariant wyróżnia się zabudowaną przestrzenią bagażową jednak bez opcji przesuwnych drzwi, co wyróżniało ten model na tle rywali.
W tym roku zmieniono również skrzynię biegów oraz układ hamulcowy. Poszerzono również warianty tapicerek oraz lakieru.
W 2008 roku pojawia się wersja dwudrzwiowego pickupa, która zbudowana jest na bazie pierwszej generacji Logana MCV. Do bliźniaczego pickupa należał Nissan NP200, który był oferowany jedynie w RPA. Poza nową wersją dokonano również wielu zmian podczas których nadano nowy zderzak, pojawiły się nowe reflektory oraz klapa bagażnika. We wnętrzu pojawiła się nowa deska rozdzielcza oraz wymieniono fotele, na które występowały w modelu Sandero.
Druga generacja pojazdu pojawiła się w 2012 roku i została zaprezentowana wraz z drugą generacją Dacii Sandero podczas targów motoryzacyjnych w Paryżu. Mocno odświeżona i unowocześniona wersja pojazdu oferowała takie udogodnienia i gadżety jak 7 calowy ekran dotykowy wraz z funkcjami multimedialnymi oraz nawigacją, ogranicznik prędkości, tempomat, tylne czujniki parkowania, przednie i boczne poduszki powietrzne, system ABS, ESP. Stylistycznie została wyszczególniona linia nadwoziowa oraz mocne punkty w reflektorach. Zmianie podległ również grill, tylne światła, a także zderzaki, które posiadały przetłoczenia.
W 2013 roku przeszło face lifting w wyniku którego wyraźnie przedłużono nadwozie pojazdu, bagażnik zwiększył swoją pojemność ładunkową oferując 573 litry. Podróż samochodem wraz z liftingiem stała się bardziej komfortowa na co miało wpływ powiększenie rozstawu osi tym samym pozwalając na wygospodarowanie większej przestrzeni dla pasażerów tylnej kanapy. Auto w 2013 roku zdobyło tytuł Rumuńskiego Samochodu Roku. Ciekawostką jest, że model ten sprzedawany był również pod marką Renault.
Całościową sprzedaż modelu szacuje się na ok. 1,8 mln egzemplarzy co powoduje kontynuację produkcji Logana. Pod koniec 2020 roku planowana jest prezentacja nowej wersja pojazdu.