Katalizator o numerze 778AA/115220531000 stosowane są do pojazdów amerykańskiej marki Chrysler. Charakterystycznym dla tego katalizatora jest jego niesymetryczny kształt z dwoma przeciwległymi, ułożonym pod różnymi kątami wyloty. Jego długość wynosi około 60 cm, a modelem pojazdu w którym można znaleźć ten katalizator jest Chrysler 300C pierwszej generacji w wersji benzynowej 2.7 l w latach produkcyjnych 2004-2011. Aktualną cenę za ten katalizator można zobaczyć wchodząc na naszą stronę.
Chrysler 300C pierwszej generacji pojawił się w sprzedaży w Styczniu 2004 roku jako następca wycofanych z produkcji modelów 300M oraz Concorde. Pojazd ten klasyfikowany jest w segmencie E klasy średniej.
Nieprzeciętna wizualizacja pojazdu na styl retro nawiązuje do projektu Chrysler 300C produkowanej w latach ‘50 i ‘60. Niezwykle wyszukany design powoduje sytuacje w których samochód jest klasyfikowany w segmencie F tzw. aut luksusowych. Za sprawą nietypowej stylizacji samochód nie tylko staje na pograniczu klas, ale również stał się zdobywcą wielu prestiżowych nagród w tym otrzymał tytuł „North American Car of the Year” w roku 2005, a także dwukrotnie znalazł się na liście 10 najlepszych pojazdów magazynu Car&Drriver.
Masywne proporcje pojazdu przekładające się na cieszący się popularnością styl retro wyróżnia rozbudowane nakola oraz nisko poprowadzona linia okien, a także licznie wstawione kanty w sylwetce nadwozia.
Model Chrysler 300C został stworzony na płycie podłogowej od Chrysler LX, która była również wykorzystywana w modelu Dogde Magnum oraz Dogde Charger.
Oferta sprzedażowa modelu stawiała na dwa typy nadwozia, które były dostępne jako 4 drzwiowe Sedany, 5 drzwiowe Kombi, a także jedną usportowioną wersję pojazdu o nazwie SRT8 z silnikiem o mocy 425 KM.
Propozycja oraz gama silników w wersji benzynowej rozpoczyna się od V6 o mocy 193 KM do V8 o mocy 631 KM. W roku 2006 roku wprowadzono do produkcji wersję silnikową Diesel o mocy 218 KM.
Do najważniejszych cech technicznych należy przede wszystkim zastosowanie napędu na cztery koła z możliwością napędzania na oś tylną, a także oferta dostępności pojazdu tylko i wyłącznie w wersji 4 i 5 biegowej w automacie. Zawieszenie w pojeździe wykorzystuje układ z kolumnami Mac Phersona.
W 2007 roku samochód produkowany na rynku Amerykańskim przeszedł facelifting podczas którego zmieniono wygląd przednich reflektorów oraz wkłady tylnych lamp dopasowując się do początkowej wersji pojazdu dostępnej na rynku Europejskim w 2004 roku.
W 2011 roku pojawiła się druga generacja pojazdu pod produkcją koncernu Fiat Chrysler Automobiles, a wraz z nią zmiana nazewnictwa pojazdu w krajach europejskich na Lancia Thema.
Do pojazdów konkurencyjnych należą Audi A6, Jaguar XF, BMW serii 5 oraz Mercedes klasy E.