Katalizator o numerze 46473014/46524758, produkowany był do pojazdów włoskiego koncernu samochodowego FIAT oraz LANCIA. Ceramiczny katalizator o długości około 48 cm wyróżnia się pokrywą w formie trapezu. Budowa otworów wylotowych różni się od siebie jednak zachowują one wspólnie zaokrąglony kształt. Katalizator o widocznym numerze można spotkać w samochodach włoskich producentów – w wersjach benzynowych produkowanych w latach 1995-2002;
Oto modele i wersje silnikowe, w których można spotkać poniższy katalizator:
FIAT BRAVA silnikach 1.2 16V 80; 1.6 16V
FIAT BRAVO I w silnikach 1.2 16V 80; 1.6 16V
FIAT MAREA 1.6 100 16V
FIAT WEEKEND MAREA 1.6 100 16V
LANCIA DELTA II 1.6 16V
Katalizator o tym numerze w miesiącu SIERPIEŃ 2019 będziecie mogli Państwo sprzedać w naszym skupie w promocyjnej cenie.
Cenę poza promocją możecie znaleźć zawsze tutaj: klik
Dziś przybliżymy historię dwóch samochodów marki FIAT: Brava i Bravo.
FIAT BRAVA/BRAVO.
Wspólnie brzmiąca nazwa modelów Fiata wyróżniała nie tylko jedną literą w nazewnictwie, ale też wersjami drzwiowymi samochodu czy też typem nadwozia.
FIAT BRAVO to samochód, który w początkowym roku produkcyjnym występował w trzydrzwiowej wersji.
Pierwszy model Fiata Bravo ( typ 182) został skonstruowany w roku 1995.
Sportowy wygląd samochodu, niebanalny kształt nadwozi typu hatchaback oraz śmiałe wnętrze samochodu zdecydowało, że już rok po produkcji uzyskał prestiżowy tytuł Samochodu Roku 1996. Zewnętrzna budowa samochodu to przede wszystkim unikatowa konstrukcja świateł.
Unikalnym rozwiązaniem stanowiącym wyjątkowy wygląd pojazdu było wbudowanie reflektorów w karoserie, co również nadawało samochodowi bardziej sportowy wygląd.
FIAT BRAVA
Samochód Brava, bratnia wersja wyróżniająca się wersją pięciodrzwiową samochodu została po raz pierwszy wypuszczona na rynek w tym samym czasie co bliźniaczy model Bravo. Fiat Brava oferował wersję nadwozia typu liftback, dzięki czemu samochód był bardziej elegancki, praktyczniejszy i bardziej przestronny. Kompaktowa Brava oferowała sporo miejsca oraz zapewniała dobry komfort podczas jazdy. Ich atrakcyjna cena w porównaniu do posiadanych walorów sprawiło, że samochód należał do kategorii niższej klasy średniej (segment C).
Podczas premiery można było nabyć samochody o silnikach 1.4 12V (80KM); 1.6 16V (103KM) 1.7 16V (113KM); 2.0 20V (147KM); 1.9 D (65KM).
Podstawowa wersja silnika 1.4 12V okazała się jednak kompletną klapą, gdyż konsumenci skarżyli się na słabą moc, oraz na wysokie zużycie paliwa. W roku 1998 nieporadny silnik został zastąpiony nowym silnikiem 1.2 16V (80km), w którym to właśnie miał zastosowanie nasz promocyjny katalizator.
W 1998 roku Bravo/Brava przeszło niewielkie zmiany zarówno zewnętrzne, jak i wewnętrzne zmiany w stylizacji. Pojawił się nowy silnik 1.2 16V (80KM), który wcześniej był wykorzystany w Fiacie Punto. Wraz z pojawieniem się wysoko rozwiniętej elektroniki rozpoczął się również wzrost liczby awarii w samochodzie. Rozwój konkurencji i utrata punktów w konkursach spowodowała, że w roku 2001 Fiat zaprzestał produkcji modelu Bravo/Brava zastępując go modelem Stilo.
W 2007 roku nastąpiła jednak reaktywacja produkcji modelu pod zmienionym typem (198), stosując szereg nowych udogodnień dla klientów.
Od kwietnia 2007 roku można było nabyć ten samochód tylko i wyłącznie w wersji pięciodrzwiowej, tym samym stosując przez wielu nazwę Fiat Brava. Podczas debiutu samochodu zostały objęte 3 letnią gwarancją do przebiegu miliona km, był to ważny krok ku zachęcie nabywania pojazdu po klęsce samochodu Fiat Stilo.
Przód samochodu stylizowany został na wzór pojazdu tej samej marki o modelu Grande Punto. Choć samochody te są stosunkowo młode to jednak nie brak im awaryjności. Podczas korzystania z samochodu Fiat Bravo II warto zwrócić uwagę wybijające się tuleje tylnej belki, które są zmorą praktycznie każdego użytkownika. Ponadto posiadacze tego modelu samochodu skarżą się na usterki chłodnicy klimatyzacji, rychłe zużycia sprzęgła hydraulicznego oraz mało skuteczny układ hamulcowy.
Główną zaletą samochodu jest w pełni dopracowane zabezpieczenia antykorozyjne.