Katalizatory o numerze 2A wykorzystywane są przez markę Mitsubishi w budowie układów wydechowych. Ten katalizator charakteryzuje się długością pokrywy mierzącą nieco ponad pół metra. Szerokość wynosi około 15 cm. Waga wkładu ceramicznego liczy nieco ponad 1,5 kg. Pokrywa jest symetryczna, posiada spłaszczone brzegi na całej długości, które mają sporą tendencję do korodowania. Katalizatory te produkowane były przez znany koncern Ismeretlen. Stosowano je w Mitsubishi Carisma, w wersji benzynowej z silnikiem 1.8 GDI w latach 05/1997 – 06/2000.
W tej wersji silnikowej zastosowano bezpośredni wtrysk paliwa. Było to wówczas pionierskie rozwiązanie. Moc auta wynosiła 125 KM, dzięki którym rozpędzało się „do setki” w 10 s.
Na temat modelu Carisma wspominaliśmy przy okazji artykułu o katalizatorze 2U. Warto jednak wspomnieć o samej jednostce 1.8 GDI. Auta, w których zastosowano powyższe rozwiązanie techniczne, cechują się sporym przyspieszeniem, elastycznością, a jednocześnie ekonomią. Japończycy okazali się pionierami jeśli chodzi o bezpośredni wtrysk paliwa. Najpierw zastosowali go w Mitsubishi Galant, a następnie właśnie w Carismie. Obecnie także inne koncerny motoryzacyjne stosują ten patent.
Elastyczność silnika 1.8 GDI polega na tym, że gdy jedziemy w trybie miejskim i nie jest konieczna duża moc, do silnika trafia uboga mieszanka paliwowo-powietrzna, gdzie dominuje jednak powietrze. Wówczas spalanie jest na niskim poziomie, a auto jest oszczędne tak jakbyśmy korzystali z diesla. W warunkach szybszej, bardziej dynamicznej jazdy, mieszanka jest modyfikowana, tak by stosunek powietrza do paliwa był mniejszy (o ponad połowę).
Do największych zalet modelu 1.8 GDI należy dynamika, duże przyspieszenie, równa praca na biegu jałowym, zadowalający system ABS i doskonałe zawieszenie. Z praktycznych mocnych stron na uwagę zasługuje spora przestrzeń użytkowa, komfortowo wyprofilowane fotele, dobre wygłuszenie nawet przy dużych prędkościach oraz łatwość parkowania dzięki dużej zwrotności.
Kierowcy zwracają uwagę jednak na brak hydraulicznych podnośników maski, kiepską widoczność przy cofaniu i nieodporną na korozję karoserię. Użytkownicy sugerują także, że jego niska masa całkowita powoduje, że czasem ma problem z pokonywaniem ostrych zakrętów.