Wskaż posiadaną ilość:
Skup hurtowy: Dariusz Seremak

Katalizatory o numerach 1740183 oraz 1740184 stosowane są przez niemiecką markę BMW. Produkowane z kolei przez firmę Eberspacher. Ich cechą charakterystyczną jest podłużny kształt i niesymetrycznie ułożone wyloty. Jeden z nich skierowany jest pod kątem 45 stopni ku górze. Mierzą około 45 cm długości, a ich waga nie przekracza  0,27 kg. Na pokrywie znaleźć można 5 poprzecznych wgłębień. Cena detaliczna modelu 1740183 wynosi…

Katalizatory 1740183 oraz 1740184

Katalizatory o numerach 1740183 oraz 1740184 stosowane są przez niemiecką markę BMW. Produkowane z kolei przez firmę Eberspacher. Ich cechą charakterystyczną jest podłużny kształt i niesymetrycznie ułożone wyloty. Jeden z nich skierowany jest pod kątem 45 stopni ku górze. Mierzą około 45 cm długości, a ich waga nie przekracza  0,27 kg. Na pokrywie znaleźć można 5 poprzecznych wgłębień. Cena detaliczna modelu 1740183 wynosi 635,46 PLN na dzień 28.02.2019, natomiast katalizatora 1740184 –  642,60 PLN.

Katalizatory 1740183 oraz 1740184 zawsze występują w komplecie. Umieszczane były w modelach BMW – 328 528 i 728 w latach 1995-2000, w autach benzynowych z silnikiem 2.8.

Jeśli posiadacie któreś z tych aut, jesteście również posiadaczami dwóch poniższych katalizatorów.

 

 

Na ich sprzedaży możecie zarobić 1 278,06 PLN na dzień 28.02.2019 r. Aktualne ceny zawsze znajdziecie w naszym cenniku.Jest to trzeci  taki przypadek o którym wspominamy, polegający na tym, ,że dwa katalizatory występują w komplecie w jednym samochodzie. Pamiętacie pierwsze dwa ?Dotyczyły one modeli z BMW, jednak o numerach 1732952 oraz 1732954, a także katalizatorów 7502226 oraz 7502222, które występują w mało znanym modelu Z3.

Teraz pokrótce na temat modeli, w których znaleźć możemy tak wartościowy pakiet katalizatorów.

O Serii 3, z której pochodzi model 328 i Serii 5, w której gronie znajdziemy 528 już pisaliśmy. Dziś przyjrzymy się zatem uważnie modelowi 728 i Serii 7. Siódemka jest serią samochodów osobowych klasy luksusowej z segmentu C. W produkcji znajdowała się od 1977. Ostatnia, szósta generacja  powstała w 2015 roku.

Zaprezentowana została w Monachium, w czerwcu 1977 roku w postaci sedana. Model miał zastąpić popularny E3 i poszerzyć gamę modeli produkowanych przez znanego producenta z Bawarii. Motywem przewodnim pierwszej generacji było E23. Od roku 1977 produkcja Serii 7 składa się z 6 generacji, w skład których wchodzą :

  1. BMW E23 – 1977 -1986
  2. BMW E32 – 1986 – 1994
  3. BMW E38 – 1994 – 2001
  4. BMW E65/ E66/ E67/ E68 – 2001 – 2008
  5. BMW F01/F02 – 2008 -2015
  6. BMW G11 i G12 – po 2015

Poza tradycyjnymi niemieckimi fabrykami w Dingolfing, od 2002 roku, Seria 7 produkowana jest także w Tajlandii, w fabryce Rayong, która została otworzona w maju 2000 roku. Zainwestowano w nią 25 milionów dolarów. Produkuje się w niej także samochody Serii 5 oraz BMW X3. W 2003 roku rozpoczęto także produkcję w Afryce.

Wersja 728 to tak właściwie E38 728. Produkowana była w latach 1995-2002. Jej maksymalna moc wynosi 142 kW, co odpowiada 193 KM. Powoduje to, że maksymalna prędkość jaką auto jest w stanie osiągnąć to 228 km/h. Przy czym przyspieszenie do 100 km/h  trwa 8,6 s. Cechą charakterystyczną samochodu jest 6-cylindrowy silnik 2.8. Pozwala na dynamiczną i płynną jazdę. Auto cieszy się dobrymi opiniami. Mówi się, że w przedziale cenowym 10-30 tys. nie ma drugiego takiego samochodu, które tak bardzo zwracałoby uwagę przechodniów. Jedni zatrzymują się patrząc z zachwytem, drudzy z kolei przyspieszają kroku. W naszym kraju częsty jest stereotyp, że model ten jest typowy dla gangsterów lub ważnych ludzi. Jeśli zależy Wam na zainteresowaniu, wybierzcie właśnie ten model. Największe zdziwienie wzbudza jednak fakt, że w 20 letnim samochodzie może znajdować się nawigacja, telefon, telewizja czy zaawansowany system regulacji foteli. Przyjemność z jazdy gwarantowana ! Jak każdy pojazd, posiada jednak swoje wady. Mianowicie po przejechaniu wielu kilometrów mogą pojawić się luzy w zawieszeniu, konieczne są też częste wymiany wahaczy, a piksele w liczniku mają tendencje do zanikania. Według jego posiadaczy, to samochód, który trzeba kochać. Wówczas nie liczy się pieniędzy włożonych w jego konserwację i naprawę.

W całej okazałości możecie zobaczyć go tutaj :