Katalizator o numerze YZ/METALPROMOCJA/LIPIEC cechuje charakterystyczny kształt obudowy wyglądem przypominający prostokąt. Na zewnątrz można zauważyć charakterystyczne paski oraz spłaszczone krańce części. Waga wkładu tego katalizatora wynosi 0,48 kg, z kolei długość ok. 40 cm, a szerokość ok. Najczęściej ten model można spotkać w pojazdach marki Mitsubishi szczególnie w modelu Lancer Evolution X.
Aktualna wycena katalizatora jest dostępna poprzez kontakt z dowolnie wybranym punktem skupu naszej sieci partnerskiej.
Mitsubishi Lancer Evolution X to dziesiąta generacja serii Evolution wyprodukowana przez japoński koncern Mitsubishi Motors. Model został zaprezentowany we wrześniu 2005 roku podczas Tokyo Motor Show pod nazwą Concept-X, druga wersja koncepcyjna została zaprezentowana w 2007 roku pod nazwą Prototype-X podczas Północno amerykańskich międzynarodowych targach.
Swój debiut pod nazwą Lancer Evolution X zaprezentował w wersji sedan w całości wykonanego z aluminium i obecnym w pojeździe silnikiem 4B11T Turbo.
Model produkowany od 1992 roku miał na celu stworzenie auta przystosowanego do rajdów samochodowych i zdolnego do sukcesów w tej dyscyplinie.
Wygląd zewnętrzny pojazdu jest bardzo odważny. Jego przednia część przypomina szczękę rekina, a z kolei w tylnej części można doszukać się podobieństwa do Alfy Romeo 159.
Podstawowe wyposażenie zawierało elektrycznie sterowane szyby i lusterka z powiększające obszar widzenia i eliminujące martwe punkty podczas wyprzedzania i parkowania, szyberdach, radio FM/AM, odtwarzacz CD z dodatkowym wejściem USB, rozbudowany system głośników audio, aluminiowe felgi, elektryczne wspomaganie kierownicy, centralny zamek i immobilizer, a także system antywłamaniowy oraz alarm.
W porównaniu do swoich poprzedników ten model jest całkowicie nową konstrukcją.
Wszystkie generacje tego modelu od lat oferowane są standardowo z turbodoładowanym, benzynowym silnikiem o pojemności dwóch litrów i stałym napędem na 4 koła. W zależności od regionu świata oferowano różne wersje tego pojazdu. W Europie królował silnik o mocy 295 KM przy 6500obr/min wraz z dwoma wariantami skrzyni biegów jako 5-cio biegowa klasyczna przekładnia ręczna lub przekładnia dwusprzęgłowa, która w tym modelu okazała się naprawdę szybka, gdzie jedno przełożenie pozwala na efektywniejsze wykorzystanie mocy silnika.
Skrzynia biegów oferowała trzy tryby pracy. Tryb Normal zalecany jest do płynnej jazdy, tryb Sport dużo lepiej reagował na dodanie gazu, a tryb S-Sport pozwalał na błyskawiczne rozpędzenie się silnika.
W czasie swojej kariery Mitsubishi Lancer Evolution X zdobył wiele prestiżowych nagród. W 2006 roku zdobył tytuł „Najlepszy sportowy sedan” , „Sportowy samochód roku” w 2008 mianowany przez Dave TV. Poza tym Mitsubishi Lancer Evolution w 2004 roku wygrał prestiżową nagrodę Editors Choice Award oraz został uznany przez Canadian TV za ”Najlepszy samochód o wartości poniżej 50 000 dolarów” i ”Najlepszą nową technologię” – nagrodę przyznawaną przez Kanadyjskie Stowarzyszenie Dziennikarzy w 2009 roku.