Wskaż posiadaną ilość:
Skup hurtowy: Dariusz Seremak
KATALIZATOR WAG103370 z modelu Rover 214

KATALIZATOR WAG103370 z modelu Rover 214

Katalizator o numerze WAG103370 cechuje prosta, nieskomplikowana budowa oraz prostokątny, podłużny kształt modelu, który posiada symetrycznie ułożone wyloty. Dookoła zauważalne są płaskie ranty z dobrze zaznaczonymi mocowaniami. Waga wkładu katalizatora wynosi 0,85 kg  z kolei długość stanowi ok.  60 cm długości i 16 cm szerokości. Najczęściej ten model można spotkać w pojazdach marki ROVER, szczególnie w modelu Rover 214 z silnikiem benzynowym o pojemnościach 1.4 i 1.6 l z czasów produkcji w roku 1998. Aktualna wycena katalizatorów jest dostępna poprzez kontakt z wybranym punktem skupu.

Katalizator WAG103370 z Rover 214

Rover 214 inaczej zwany R3 200, czy też Rover 25 to trzecia generacja pojazdu, który został wprowadzony na rynek w 1995 roku. Jest on najbardziej popularnym pojazdem na wyspach brytyjskich. Była to nieco mniejsza propozycja pojazdu w porównaniu do swym poprzedników głównie ze względu na potrzebę zastąpienia modelu Rover Metro.

Wiele obecnych w tym modelu elementów zostało przeniesionych ze starszych wersji. W niezmienionej formie pozostawiono zawieszenie oraz układ kierowniczy. Wygląd zewnętrzny zyskał nieco na nowoczesności, głównie za sprawą nadwozia, które stało się bardziej zaokrąglone.
Od początku pojazd oferowany był w dwóch wersjach jako trzy i pięciodrzwiowy hatchback stylistycznie nawiązując do modeli marki Rover serii 600 czy 400.

W związku z rozstaniem z Hondą montowane były tylko silniki konstrukcji Rovera. Gama silników w pojeździe obejmowała jednostki 1.4i 16V o mocy 105 KM oraz 1.6i 16V o mocy 111 KM. Wersja wysokoprężna prezentował turbodiesel o pojemności 2.0 l o mocach 86 i 105 KM, a także silnik 8V o mocy 75 KM. Modele o pojemności 1.8 l zostały docenione za swe osiągi z kolei turbodiesle zostały uznane za najszybciej przyspieszające hatchbacki wysokoprężne na rynku pod koniec lat 90-tych.

Wnętrze pojazdu nawiązywało do luksusowej stylistyki, która również obejmowała poprzednie generacje. Do nowości należały poduszki powietrzne, które wymusiły na projektantach zmianę stylizacji deski rozdzielczej.  W 1999 roku dokonano faceliftingu chcąc upodobnić pojazd do nadchodzącego, nowego modelu o nazwie Rover 75. W wyniku tych zmian dodano nowe reflektory oraz podwójne lampy, zmieniono zderzaki, lusterka boczne.  Na tyle pojawił się nowy zderzak i nieco odmienione lampy zespolone.

Do największych wad pojazdu należą twarde zawieszenie i słabe wyciszenie kabin.