Wskaż posiadaną ilość:
Skup hurtowy: Dariusz Seremak

Katalizator o numerze 1406803/METAL/SZTUKA z BMW M5

Katalizator 1406803/METAL/SZTUKA wykorzystywany jest w serii M5 BMW produkowanych w latach 1998-2003 w silnikach benzynowych o pojemności 4.4, 4.9, 5.0. Charakterystycznym dla wyglądu tego katalizatora są wyraźnie widoczne, regularne prążki. Jego długość wynosi ok. 54 cm, a szerokość to ok. 16 cm. Waga wkładu to 0,6 kg.
Aktualną cenę za ten model katalizatora można sprawdzić na naszej stronie.

1406803/METAL/SZTUKA z BMW M5

Seria BMW M5 od samego początku była wyrazem innowacji, dynamiki oraz najwyższej jakości jazdy. BMW E39 to pojazd III generacji kultowej serii BMW M5, który został zaprezentowany w 1998 roku w Genewie.

Wszechstronność pojazdu oraz jego wielozadaniowość pozwala na podróżowanie w pełnej wygodzie 5 osobowej rodziny jak również pozwala na zaspokojenie marzeń o byciu superszybkim kierowcą wyścigowym.

Model E39 M5 jest odpowiedzią BMW na konkurencyjne modele Mercedesa E55 AMG, czy też Jaguara XJR.

Początkowa produkcja BMW E39 M5 debiutowała z silnikiem benzynowym 4.0 o mocy 286 KM, jednak po wypuszczeniu na rynek konkurencyjnych modeli – BMW – zdecydowało się podkręcić sportowy model i wprowadzić silnik benzynowy V8 o pojemności 4.9 l i mocy 400 KM co sprawiało, że pojazd był mocniejszy o 50-60 KM od swoich rywali. Istotną różnicą pomiędzy konkurencyjnymi pojazdami było posiadanie zarówno napędu na tylną oś oraz posiadanie manualnej przekładni biegów, gdzie inne modele były wybrakowane w jedno lub drugie.

Wprowadzenie nowej wersji silnikowej sprawiło, że auto spokojnie mogło stanąć w szeregu z takimi modelami sportowymi jak choćby Porsche 911.

Sportowa wersja 4.9 pozwalała na rozpędzenie samochodu w czasie 5,3 s do 100 km/h.

Za sprawą umowy pomiędzy niemieckimi koncernami motoryzacyjnymi najwyższą prędkość jaką można było uzyskać w tytułowym modelu to 250 km/h jednak po usunięciu blokady pojazd ten bez problemu jest w stanie osiągnąć na liczniku prędkość 300 km/h.

Wraz z liftingiem silnikowym pojawiła się nowa jednostka napędowa 4.4 l o pierwotnej mocy 286 KM,  nowa wersja pozwalała na osiągnięcie lepszego momentu obrotowego, a także na zniwelowanie problemów dotyczących dużego zużycia paliwa oraz brak uszkodzeń górnej części cylindrów spowodowanych tankowaniem paliwa zawierającego zbyt dużą ilość siarki.

Na pierwszy rzut oka E39 M5 jest elegancką limuzyną i nie przypomina sportowego auta, który posiada wyżej opisane możliwości.

Podróż sedanem BMW jest sportowe, żywe, pewne siebie. Sportowego wyglądu limuzynie nadaje sztywniejszy i mocniejszy design, a także wzmocnione nadwozie i niskie zawieszenie.

Mocno wystylizowany przedni zderzak, poszerzone progi, dwie podwójne końcówki wydechu oraz mały znaczek „M” na tylnej klapie są cechami nadający niepowtarzalnego wyglądu i charakteru pojazdu.

W podstawowym wyposażeniu wnętrza znajdziemy wszystko to, co powinno być zawarte w samochodzie wysokiej klasy.
Automatyczna klimatyzacja, sześć poduszek powietrznych, komputer pokładowy, centralny zamek, elektrycznie regulowane boczne lusterka, immobilizer, system kontroli trakcji, ogrzewanie przednich foteli, wspomaganie układu kierowniczego.

Bez dwóch zdań trzeba przyznać, że BMW E39 M5 jest modelem dla kierowców o mocnym charakterze. Tak wysoce uzbrojony sedan bez wątpienia usytuował się w czołówce wysokiej klasy sportowych samochodów. Wygląd pojazdu jest ponadczasowy, majestatyczny i przede wszystkim nie spotykany wśród innych modeli.
Ciekawostką jest, że E39 jest to pierwsze BMW z oznaczeniem M, które dostało V8 z fabryki.