Wskaż posiadaną ilość:
Skup hurtowy: Dariusz Seremak

Katalizator KT0128/A2104906114/2227703003 z Mercedesa W210

Model z oznaczeniem KT0128/A2104906114/2227703003 przypisany jest do katalogu marki Mercedes.

Katalizator jest małego, okrągłego kształtu. Składa się z krótkiej części właściwej z monolitem, oraz dwóch symetrycznych i krótkich wylotów o jednakowej długości.

Część mierzy nieco ponad 25 cm długości, a waga wkładu nie przekracza nawet 1 kg. Mimo to, cena może pozytywnie Was zaskoczyć, a możecie sprawdzić ją na stronie modelu.

Katalizator montowano w Mercedesie Benz E-klasy, w modelu W210 E430, w benzynowym silniku 4.3 po 1997 roku. Producentem była firma Zeuna Starker.

Katalizator KT0128/A2104906114/2227703003 z Mercedesa W210

W210 to luksusowy samochód z segmentu E, produkowany przez niemieckiego producenta, Mercedes-Benz. W latach 1984, 1995, 2002, 2009 i 2016 wprowadzono na rynek pięć generacji, które są zwykle określane zgodnie z ich kodami produkcyjnymi

*W124

*W210

*W211

*W212

*W213

Do połowy 1993 r., komercyjne oznaczenie modeli składało się z trzech cyfr  i liter, stosownie do typu silnika i nadwozia. Wersje coupe nosiły literę C, kombi literę T, podczas gdy sedan nie miał żadnej. Silniki benzynowe z gaźnikiem nie miały dodatkowej litery, silniki z wtryskiem paliwa miały litera E, a diesel d. Tak więc 2,0-litrowy sedan napędzany benzyną nazywał się „200”, wersja 2.3-litrowa z benzyną i  wtryskiem – „230TE”, a coupe z 3-litrowym silnikiem benzynowym nosiło nazwę „300CE”.

Mercedes Benz W210, 1997 r., źródło: Internet

Silniki Diesla wyróżniają się literami umieszczonymi za cyframi: standardowa wersja to literka D, wersja z turbosprężarką to Turbodiesel, a modele z bezpośrednim wtryskiem common rail to CDI.

W210, w którym zamontowano katalizator z artykułu, został wprowadzony do sprzedaży w 1995 roku z nadwoziem typu sedan, a w 1996 wypuszczono także wersję kombi. Auto miało zastąpić swojego poprzednika – W124, popularnie zwanego “trapezem”. W210 różniło się swoim designem, który był odważny i zrywał z wcześniejszą stylistyką stosowaną w klasie E. Charakterystyczne dla modelu-podwójne, okrągłe reflektory zostały następnie powielone w innych modelach marki. Dzięki nim, auto zyskało miano “okularnika”.

Mercedes Benz W210, 1997 r., źródło: Internet

W 1999 r. model przeszedł facelifting. Zmodyfikowano  lusterka boczne, auto otrzymało nową kierownicę i odnowioną deskę rozdzielczą, wzmocniono konstrukcję i dołożono kurtyny powietrzne w standardzie. Pojawiły się nowe detale – tylne światła utraciły owalny wygląd wewnątrz i przyjęły bardziej elegancką estetykę, stając się półprzezroczyste.

W 1999 r., opcjonalnie można było nabyć wersję z  nawigacją GPS, z 7-calowym kolorowym ekranem zintegrowanym z systemem COMAND 2.0.

Model ten był swego czasu jednym z najbardziej poszukiwanych samochodów na rynku wtórnym. To co przyciąga do niego kierowców, to ekonomiczne silniki, które wytrzymują wiele lat w dobrej kondycji i komfort jazdy.

Co więcej, auto można zakupić w bardzo atrakcyjnej cenie ze względu na korozję, która wyjątkowo upodobała sobie ten model. Ogniska korozji na progach, drzwiach i błonikach, pojawiały się nawet w egzemplarzach, które były jeszcze na gwarancji. Świadczy to o wyjątkowo nietrafnym zabezpieczeniu blachy.