Wskaż posiadaną ilość:
Skup hurtowy: Dariusz Seremak

Katalizator KAT005/1061451 z Rovera 75

Katalizator o numerze KAT005/1061451 charakteryzuje mocno owalny kształt zakończony dwoma przeciwległymi wypustami. Jego długość wynosi 34 cm długości i 14 cm wysokości. Model tego katalizatora można spotkać w samochodzie Rover 75 Tourer w latach produkcyjnych po 2004 roku z silnikiem 2.0 CDTI. Aktualną cenę za ten model katalizatora można zobaczyć wchodząc na naszą stronę.

Katalizator o numerze KAT005/1061451 z Rovera 75

Rover 75 po raz pierwszy został zaprezentowany podczas targów motoryzacyjnych w Birmingham w 1998 roku, jednak do sprzedaży trafił dopiero 17.06.1999 roku.
Historia produkcyjna Rovera 75 jest dość zawiła i splata wokół siebie kilka innych modeli. Pod kierunkiem Richarda Wolleya powstały trzy projekty modeli o nazwach Flagship, Erica oraz 75, który jako jedyny rozwinął się na dobre, aż do 2005 roku, gdzie przez wszystkie lata był bardzo dobrze przyjęty, a takie uznany za najlepszy model marki Rover.

Rover 75

 

Rover 75, wnętrze

Pierwszym pomysłem producenta było stworzenie ponownego modelu Rover 600, jednak po przejęciu marki przez BMW podjęto decyzję, że na podstawie 600 powstanie całkowicie nowy model.

Samochód bardzo szybko zyskał popularność ze względu na swoje stylistykę oraz kompatybilność projektu. Rover za swój oryginalny design otrzymał wiele nagród w tym za „Najpiękniejszy Samochód”.

Na początki 2001 roku na rynek wprowadzono wersję kombi nazwaną Tourer. Trzeba przyznać, że ciekawym i mało spotykanym jest pojazd osobowy posiadający homologację auta ciężarowego tym samym posiadający możliwość rejestrowania jako ciężarowe.

Stylistyka pojazdu nawiązuje do brytyjskiej elegancji i stylu. Jego luksusowy charakter podkreślają chromowane ozdoby nadwozia. Auto wyrażało się oryginalnym stylem poprzez dwubryłowe nadwozie, które nieco odebrało lekkości pojazdu, a jednocześnie zachowując okazałą formę za sprawą wyprofilowania szlachetnej linii na tylnej części nadwozia.

Rover 75

Rover 75 Tourer oferowany jest w szerokiej gamie silników. Najsłabszą jednostką pojazdu jest silnik 1.8 o mocy 120 KM. Mocniejszym akcentem jest turbodoładowana wersja tego silnika o mocy 150 KM, który przyniósł ogromne korzyści dla kierowców, którzy nabywając ten model przyczynili się do przedostawania mniejszej emisji spalin, jak również oszczędnościom własnych finansów. Turbodiesle pojawiają się z silnikiem 2.0 CDT o mocy 116 KM oraz CDTi o mocy 131 KM.

Wyposażenie pojazdu jest równie luksusowe jak jej wygląd. Do podstawowego należą cztery poduszki powietrzne, ABS, EBD, klimatyzacja, elektrycznie regulowane boczne szyby i lusterka. W wersji poszerzonej można zakupić pojazd wraz ze skórzaną tapicerką, nawigacją satelitarną czy też samopoziomującym zawieszeniem.

Dostosowują się do potrzeb klienta producent stworzył program „Monogram” dzięki któremu kupujący otrzymał możliwość zamówienia pojazdu wybierając wśród szerokiej gamy kolorów.

Auto zakończyło swoją produkcję w 2005 roku oferując brytyjskiej marce, aż ¾ zysku pochodzącej właśnie ze sprzedaży tytułowego modelu.