Wskaż posiadaną ilość:
Skup hurtowy: Dariusz Seremak

Katalizator C638/200100412R/K+F/UNILAB z Renault Mastera 2.3

Katalizator z oznaczeniem C638/200100412R/K+F/UNILAB należy do katalogu marki Renault.

Model ma podłużną i wąską budowę. Wraz z wylotami liczy koło 70 cm długości i 19 cm szerokości. Wkład waży sporo, bo 3,42 kg. Charakterystyczną cechą dla tego modelu jest obudowa termiczna, w postaci widocznej na zdjęciu, srebrnej otuliny, która pokrywa znaczną część kata.

Aktualną wartość modelu możecie śledzić na bieżąco w CATALogu. Dostęp do cen uzyskacie zakładając w nim bezpłatne konto i kontaktując się z wybranym, partnerskim punktem skupu.

Katalizator C638/200100412R/K+F/UNILAB z Renault Mastera 2.3

Model montowano w pojazdach Renault Master 2.3 dCi w latach 2010-2013 w wersjach z silnikiem diesla.

Master jest handlową nazwą pojazdu, który pojawił się w trzech generacjach samochodów użytkowych produkowanych przez Renault od września 1980 w SOVAB Factory (Societe nad Motor Vehicles Batilly). Na rynku zadebiutowało rok później, razem z mniejszym Traficiem.

Renault Master, źródło: internet

Renault Master to komercyjny, lekki pojazd dostawczy w kategorii do 3.5 t, sprzedawany w sieci dealerskiej Renault Trucks i General Motors oraz przez siostrzaną markę Nissan Motor. Niemiecki koncern Opel, sprzedawał drugą i trzecią generację pod nazwami Opel Movano w Europie kontynentalnej, Vauxhall Movano w Wielkiej Brytanii i Nissan Interstar/NV400.

Renault Master, źródło: internet

Jego poprzednikiem był Renault Estafette. Renault Master występuje w trzech różnych generacjach. Druga i trzecia generacja przeszły modyfikację designu.

Renault Master I był produkowany od 1980 do 1997 roku, kiedy to został zastąpiony przez Master II. Już rok po rozpoczęciu produkcji, auto zdobyło tytuł Samochodu Dostawczego Roku.

Nadwozia
  • Nadwozie furgonowe
  • Rama pod zabudowę – chłodnia, przyczepa do transportu zwierząt, samochód kempingowy
  • Minibus  : stworzony przy współpracy z francuską firmą Heuliez, przez co nazywał się Heuliez GX 17.

Renault Master II był produkowany od 1997 do 2010 roku i został odnowiony w 2003 roku został zastąpiony w 2010 roku przez Master III.

Faza I 

Produkowany był od 1997 do 2003 roku.

W 2003 roku przeprowadzono facelifting, który zaowocował sporymi modyfikacjami, przez co niektórzy uważali ulepszoną wersję za kolejną generację. Zmianie uległ wygląd przodu. Ulepszenie objęły także wnętrze.

Faza II 

Produkowany był od 2003 do 2010 roku.

  • Panel przedni został całkowicie zmodyfikowany;
  • tylne światła zostały przeprojektowane;
  • wyposażono go w nowy silnik
  • Nadwozie furgonowe
  • Rama pod zabudowę
  • Minibus

Renault Master III produkowany był od 2010 roku, a po raz pierwszy przebudowano go w 2014 roku, a następnie w 2019 roku. Zastępuje on Renault Master II i Mascotta, który był modyfikacją Mastera i służył do cięższych zadań. Jego bliźniaczym modelem wciąż był Movano, ale w przypadku Nissana, nazwę zmieniono na NV400.

Faza I 

Będzie produkowany od 2010 do 2014 roku.

Faza II 

Produkowany był od 2014 do 2019 roku. W 2014 roku przeprowadzony został lifting, wstawiono nowy grill upodabniający go do tych, stosowanych w innych modelach francuskiej marki.

Faza III

Produkowany od 2019 roku.

  • Nadwozie furgonowe
  • Rama pod zabudowę – chłodnia, wywrotka, samochód kempingowy
  • Minibus

Auto umożliwia mnóstwo rozmaitych konfiguracji – samo nadwozie furgonowe, dostępne jest w aż 75 wariantach (włączając w to wersje silnikowe). Producent umożliwił także wybór pomiędzy czterema długościami i trzema wysokościami.

Master jest największym samochodem dostawczym dostępnym w ofercie Renault.

Renault Master, źródło: internet

Pojazd nie tylko miał wyróżniać się na drogach, ale i sprawdzać w różnych warunkach – stąd różne dostępne różne typy nadwozia, 3 rozstawy osi oraz różne dopuszczalne masy całkowite. Początkowo występowały tylko z napędem na przednią oś, później wprowadzono napęd na tył, którą nazwano “Messenger”, a następnie na obie osie.

Jeśli chodzi o gamę silników, był to głównie diesle  (które świetnie sprawdzają się w dalekich trasach) o pojemności 2.1, 2.4 oraz 2.5, które zostały zapożyczone od IVECO – ten ostatni, dostępny był również w wersji turbo o mocy 106 KM. W ofercie znalazł się również silnik benzynowy o pojemności 2.0 l, który generował 90 KM.

Rywalami Renault Mastera są m.in. Volkswagen Crafter, Mercedes- Benz Sprinter czy Ford Transit.