Wskaż posiadaną ilość:
Skup hurtowy: Dariusz Seremak

KATALIZATOR 82453725/METAL Z FIAT

Katalizator o numerze 82453725/METAL charakteryzuje symetryczna obudowa z dwoma wylotami położonymi przeciwlegle. Na jego pokrywie można zauważyć specyficzne, wklęsłe paski oraz wypukłą część na której mieści się numer katalizatora. Waga zamieszczonego wkładu wynosi 4,1 kg, z kolei długość to ok. 32 cm, a szerokość ok. 17 cm. Ten model katalizatora umieszczany był w pojazdach marki FIAT i Alfa Romeo, a szczególnie można go spotkać w modelu Alfa Romeo 164 z silnikiem 2.0  TURBO. Uzyskanie bieżącej wyceny za katalizatory można uzyskać kontaktując się z wybranym punktem skupu.

KATALIZATOR 82453725/METAL Z FIAT

Alfa Romeo 164 jest samochodem osobowym klasy wyższej-średniej, który został wyprodukowany przez włoską firmę Alfa Romeo w latach 1988-1997. Po raz pierwszy pojazd został zaprezentowany podczas Salonu Samochodowego we Frankfurcie w 1987 roku i jak się później okazało był również ostatnim, który został opracowany i zaprezentowany gdy marka była jeszcze niezależna.

Alfa Romeo 164, źródło: Internet

Pojazd od początku był bardzo wyróżniającym się modelem, który trafiał w gusta tych, którzy byli znużeni ofertą niemieckich limuzyn typu Mercedes-Benz, czy BMW. W Europie przykuwał uwagę zapalonych kierowców, którzy szukali sportowego, ale również prestiżowego sedana.

Alfa Romeo 164, źródło: Internet

Wnętrze modelu 164 było bardzo komfortowe, wyrafinowane, a przy tym przytulne.
W pojeździe zastosowanych zostało szereg udogodnień takich jak kontrolka otwartych drzwi, czy system zapobiegający odpaleniu silnika z niedomkniętą maską lub klapą wlewu paliwa. Ponadto w wariancie wyposażeniowym można było posiadać klimatyzację, wspomaganie kierownicy, światła przeciwmgielne, system ABS czy elektrykę szyb. W niektórych wariantach można było zakupić model ze skórzaną tapicerką w kolorze czarnym lub kremowy. Najbardziej luksusowe modele miały elektrycznie sterowaną tylną klapę z podgrzewanymi siedziskami.

Alfa Romeo 164, źródło: Internet
Alfa Romeo 164, źródło: Internet

Podstawowym silnikiem modelu 164 był silnik 2.0 l Twin Spark z dwoma świecami zapłonowymi na cylinder, a poza tym wyróżniał się również dwustopniowym układem rozrządu zaworowego.
Silnik Twin Spark to znakomita jednostka 2.0 l, który stała się częścią historii Alfy Romeo w samochodach drogowych i wyścigowych od lat trzydziestych XX wieku. Nowością w silniku było pojawienie się wtrysku paliwa kontrolowanego przez Bosch Motronic.

Alfa Romeo 164, źródło: Internet

Alfa 164 była pierwszą Alfą, która w szerokim zakresie wykorzystywała projektowanie wspomagane komputerowo do obliczania naprężeń konstrukcyjnych, co dało efekt bardziej sztywnego, ale lekkiego nadwozia. Opisywany model był oparty na podwoziu Typu 4, który był dzielony z Lancia Thema, Fiat Croma i Saab 9000.  Z racji, że Alfa 164 pojawiła się jako ostatnia to jego nadwozie było bardziej aerodynamiczne niż poprzedników co można zauważyć poprzez smuklejszy profil oraz niższy współczynnik oporu powietrza.