Wskaż posiadaną ilość:
Skup hurtowy: Dariusz Seremak

Katalizator 6N0131701AA/J28WWO GERMANY to katalizator wykorzystywany przez markę Volkswagen. Charakteryzuje się niewielkimi rozmiarami – mierzy około 35 cm długości, choć jego waga wynosi aż 1,235 kg. Ma symetryczny, okrągły kształt. Wyróżnia go perforowana obudowa. Występuje w modelu Volkswagen Polo. Częstym przypadkiem katalizatora 6N0131701AA/J28?WWO GERMANY, jest spadanie obudowy. W takiej sytuacji najlepiej skorzystać z wyspecjalizowanego punktu skupu. Tylko ekspert jest w stanie prawidłowo rozpoznać ten model i odpowiednio go wycenić.

Katalizator 6N0131701AA/J28WWO GERMANY

Katalizator 6N0131701AA/J28WWO GERMANY to katalizator wykorzystywany przez markę Volkswagen. Charakteryzuje się niewielkimi rozmiarami – mierzy około 35 cm długości, choć jego waga wynosi aż 1,235 kg. Ma symetryczny, okrągły kształt. Wyróżnia go perforowana obudowa. Występuje w modelu Volkswagen Polo. Częstym przypadkiem katalizatora 6N0131701AA/J28WWO GERMANY, jest spadanie obudowy. W takiej sytuacji najlepiej skorzystać z wyspecjalizowanego punktu skupu. Tylko ekspert jest w stanie prawidłowo rozpoznać ten model i odpowiednio go wycenić.

Volkswagen Polo produkowany jest przez niemiecki koncern motoryzacyjny Volkswagen AG. Na rynek wszedł już w roku 1975. Skąd wzięła się nazwa ? Według twórców inspiracją stała się dyscyplina sportowa, polo. Pierwsza generacja modelu, była czasem nazywana Derby.

Jak zaczęła się historia tego kultowego już auta miejskiego ? Okazuje się, że sięga ona roku 1971, kiedy to niemieccy inżynierowie otrzymali informację, że potrzebne jest stworzenie samochodu o maksymalnej długości (do 3,5 m), mającego jednocześnie lekką (nieprzekraczającą 700kg) konstrukcję.

Auto zostało zaprezentowane po raz pierwszy w 1974 r., lecz ukazało się pod marką Audi jako model „Audi 50”. Wyprodukowano około 180 tysięcy egzemplarzy 50-tki.

W 1975 r. przedstawiono go na targach motoryzacyjnych we Francji. Polo różniło się minimalnie od Audi 50 (które wycofano już w 1978r.) mniejszą ilością udogodnień i niższą ceną, bardziej przystępną w ówczesnych czasach.

Pierwszą generację Polo wyposażono w czterocylindrowy silnik 0.9 l i słabej mocy 40 KM. Rok później wprowadzono również wersję silnikową 1.1, mającą moc 50 KM.

Przełomowy okazał się rok 1979, kiedy auto przeszło kilka modyfikacji związanych z wyposażeniem, a na rynek weszła wersja GT ze sportowym sznytem.

Druga generacja produkowana była od 1981 r. Postanowiono wówczas wydłużyć auto, zwiększyć pojemność silnika do 1.4, a światło dzienne ujrzała kolejna sportowa wersja – G40 (116 KM). Polo przeszło kolejne modyfikacje, w efekcie których wyposażono je w nowe reflektory i zderzaki. Dodano również atrapę chłodnicy.

Trzecie generacja weszła na rynek w 1994 r. Przy jego produkcji wykorzystano płytę podłogową z Seata Ibizy. Auto wyposażono wówczas w dwie poduszki powietrzne, wprowadzono wersję sedan, wypuszczono sportową wersję GTI (125 KM) i zmodyfikowano deskę rozdzielczą. W 1996 r. rozpoczęto produkcję modelu w fabryce Volkswagena w Poznaniu.

Źródło: https://www.sekizsilindir.com/2017/06/yeni-eski-vw-polo.html

 

Czwarta generacja ukazała się w 2001 roku. Wprowadzono wersję Polo Classic, a w 2003 r. wersję Fun. W 2005 roku auto przeszło kolejny face-lifting, w efekcie którego auto zostało wydłużone, zwiększona została jego wysokość, urozmaicono wyposażenie podstawowe i zmieniono design całego przodu. Na rynek wkroczyła wersje terenowa Cross Polo, a w 2010 postanowiono przywrócić do życia produkcję w RPA, skąd pochodzi model Polo Vivo.

Piąta generacja ma swój początek w Genewie, 9 lat temu, a rok później zaprezentowano w Rosji Polo Sedan. Volkswagen jako pierwszy zastosował wówczas LED-owe reflektory w aucie miejskim. Wprowadzono również interesujące udogodnienia – system Automatic Post-Collision Braking, którego zadaniem było łagodzenie skutków stłuczek i zwiększenie bezpieczeństwa w trakcie nagłego hamowania. Dodano również tempomat oraz wspomaganie kierownicy.

Polo piątej generacji zdobyło pierwsze miejsce w konkursie na Europejski Samochód Roku 2010, a także pierwszą nagrodę w World Car of the Year.

Obecnie, od roku 2017 produkowana jest szósta generacji Polo. Unowocześnione zostały, tak samo jak w przypadku poprzednich generacji, reflektory i zderzaki, a kształt nadwozia został zmodyfikowany tak, by auto nabrało bardziej wyrazistego, drapieżnego charakteru.

Skąd wziął się kult Polo, miliony sprzedanych egzemplarzy i fakt, że jest jednym z najbardziej rozpoznawalnych modeli na świecie ? Jego największe zalety to ekonomiczność, niskie koszty utrzymania, szeroka gama wyboru silników i odporna na rdzę karoseria. Polo jest łatwe do sprzedania, nie ma problemów z naprawą i znalezieniem części zamiennych, a wnętrze określa się jako wygodne i przestronne. Często zarzucana jest mu jednak monotonia i powtarzalność w dokonywanych modyfikacjach.

Auto, pomimo kilku drobnych minusów wciąż cieszy się ogromną popularnością.