Wskaż posiadaną ilość:
Skup hurtowy: Dariusz Seremak

Katalizator 60652807/2257716001 z Alfa Romeo 147

Katalizatory z oznaczeniem 60652807/2257716001 należą do katalogu marki Alfa Romeo.

Ich najbardziej charakterystyczną cechą jest podłużna obudowa i obudowa składająca się z dwóch części (jedna ma większą średnicę) Wyloty są niewielkich rozmiarów i skierowane są pod kątem (w stosunku do linii obudowy) w przeciwnych do siebie kierunkach. Szersza część pokrywy posiada poprzeczną, szeroką linię. Katalizator posiada zaokrąglone kształty.

Długość modelu wraz z wylotami wynosi ponad 65 cm. Waga wkładu nie jest jednak imponująca i wynosi 1,93 kg – to nie tak dużo w stosunku do rozmiarów katalizatora.

Jego aktualną cenę można sprawdzić kontaktując się z wybranym Partnerem, a w sierpniu 2020 r. jest to model objęty promocją miesięczną – jego wartość można będzie śledzić wówczas w cenniku demo.

Katalizator 60652807/2257716001 z Alfa Romeo 147

Model umieszczano w układach wydechowych Alfy Romeo 147, w wersji silnikowej 1.9 jtd

Alfa Romeo 147 to samochód pochodzący z niższej średniej klasy (segment C), produkowany w latach 2000-2010 przez włoskiego producenta samochodów o tej samej nazwie. Zbudowany na tej samej platformie co Alfa 156. Produkowany był jako trzydrzwiowy lub pięciodrzwiowy hatchback. Samochód zdobył m.in. tytuł Europejskiego Samochodu Roku 2001, a ponadto 26 innych nagród, w tym:

  • 2000 – Design Award (Automobile Magazine – Francja)
  • 2001 – Tytuł Złotej Kierownicy (nagroda magazynu BILD am SONNTAG – Niemcy)
  • 2001 – Auto Europa 1 (programiści, kierowcy i dziennikarze głosowani przez Auto Bild – Niemcy)
  • 2002 – Najlepszy importowany samochód roku w Brazylii
    Alfa Romeo 147, źródło: internet

    Samochód został zaprezentowany na targach motoryzacyjnych w Turynie w 2000 roku. Zastąpił dotychczasowy duet 145 i 146. Model stał się symbolem powrotu do klasyki i charakterystycznej dla marki stylistyki  i osłony chłodnicy w formie tarczy.

Pojazd dostępny był  z dwoma czterocylindrowymi silnikami benzynowymi – jednym o pojemności 1.6 litra (Twin Spark) i maksymalnej mocy 105 lub 120 KM oraz 2.0-litrowym, 150-konnym, sześciocylindrowym silnikiem benzynowym o pojemności 3.2 litra.

Gama silników oferowała także jednostki wysokoprężne – 1.9-litrowy silnik wysokoprężny JTD z technologią Common Rail i maksymalnymi mocami 100, 115, 120, 140, 150 lub 170 KM. Sprzedawany był z manualną i automatyczną skrzynią biegów z pięcioma i sześcioma biegami.

W najwyższym standardzie posiadał na wyposażeniu wielofunkcyjny wyświetlacz do nawigacji GPS, sprzęt nagłaśniający opracowany cenionej marki  BOSE, tempomat, reflektory ksenonowe, a nawet system Bluetooth.  Ponadto, w kwestiach bezpieczeństwa model oferował sześć poduszek powietrznych, kontrolę trakcji , kontrolę stabilności, ABS i MSR.

Alfa Romeo 147 po lifcie, źródło: internet

W 2004 roku, gdy sprzedano już 360 000 egzemplarzy w Europie, 147 został odnowiony i zaprezentowany na Salonie Motoryzacyjnym w Paryżu. Jeśli chodzi o wygląd zewnętrzny, model zyskał odświeżony przód, z ostrzejszymi, bardziej agresywnymi reflektorami i większą przednią kratką. Jeśli chodzi o wnętrze, dodano nowe kombinacje kolorów i zmodyfikowano design wskaźników.  W 2002 roku wprowadzono na rynek model GTA. Pod maską skrywa sześciocylindrowy silnik o pojemności 3,2 litra i mocy 250 koni mechanicznych. Maksymalna prędkość jaką może osiągnąć wynosi 246 km/h. Nadwozie zostało lekko poszerzone.

Dla wersji wyścigowej Alfy Romeo 147 zorganizowano specjalne wyścigi torowe, które nazwano Alfa 147 Challenge. W 2005 r. odbywały się one w połączeniu z mistrzostwami WTCC.