Wskaż posiadaną ilość:
Skup hurtowy: Dariusz Seremak

Katalizator 3M51-5F297-EA/3M51-5E211-DL z Forda Focusa C-MAX

Katalizator o numerze 3M51-5F297-EA/3M51-5E211-DL cechuje owalny kształt obudowy na końcu której znajdują się koliste wykończenie wraz z widocznymi wylotami. Jego długość wynosi ok. 30 cm, a szerokość ok. 12 cm. Waga stanowi 1,215 kg. Najczęściej ten model katalizatora można znaleźć w pojazdach marki Ford szczególnie w modelu Ford Focus C-MAX z silnikiem 1.6 TDCi. Po bieżącą wycenę za ten model katalizatora zapraszamy do kontaktu z wybranym partnerem naszej sieci.

Katalizator 3M51-5F297-EA/3M51-5E211-DL z Forda Focusa C-MAX

Ford Focus C-MAX to kompaktowy pojazd typu mini van produkowany od 2003 roku w oparciu o Ford Focus drugiej generacji, która wspólnie wykorzystywała platformę podłogową Ford C 1.

Litera „C” w nazwie pojazdu nawiązuje i uświadamia nabywców o zakupie takich atutów jak komfort (comfort), zaufanie (confidence) i pewność prowadzenia pojazdu (control). Założenia producenta ujęte w nazwie można uznać za prawdziwe, gdyż pojazd odznacza się przyjemną i bezpieczną jazdą. Bratnia wersja pojazdu nosi nazwę Grand C-Max i różni się większym rozstawem osi.

Ford Focus C-MAX może pomieścić 5 osób, jak również sporą część ładunkową, którą można powiększać rozkładając tylne siedzenia.

Wygląd zewnętrzny pojazdu posiada wiele elementów od Forda „Kinetix Designe” na które składają się charakterystyczne kratki, duże nadkola oraz kątowe reflektory.

Druga generacja pojazdu została stworzona inspirując się koncepcją Iosis Max. Po raz pierwszy druga generacja modelu została zaprezentowana w 2009 roku podczas Salonu Samochodowego w Genewie. W tym samym roku producent również zaprezentował rozbudowany model o nazwie Ford Grand C-Max, który jest w stanie pomieścić siedmioro pasażerów.

Obie wersje pojazdów były wyposażone w takie silniki jak 1.6 benzyna, czy też 1.6 i 2.0 l w diesel oferując moc pojazdu od 100 do 145 KM.

Podstawowe wyposażenie pojazdu obejmuje aluminiowe felgi, klimatyzację, radio DAB, podgrzewaną przednią szybę, system ESP, elektrycznie sterowane lusterka boczne.

Dodatkową propozycją dla klientów stał się wariant Titanium X, który posiada system łączności FORD SYN oraz szereg dodatkowych udogodnień, które mają na celu pomoc w prowadzeniu pojazdu, a także rozpoznawanie znaków drogowych, czy też automatyczne hamowanie awaryjne.

Dodatkowym wyposażeniem jest dwustrefowa klimatyzacja, tempomat, automatyczne światła i wycieraczki, elektryczne, tyle szyby, monitoring ciśnienia opon.

Tapicerka wykonana z tytanu X zapewnia panoramiczny dach, ksenonowe reflektory, podgrzewane przednie fotele, a także częściowo skórzaną tapicerkę oraz elektrycznie regulowany fotel kierowcy.

W 2011 roku na rynku pojawia się również wersja hybrydowa o nazwie C-MAX Hybrid, która została zaprezentowana podczas Międzynarodowego Salonu Samochodowego w Ameryce Północnej stając się pierwszą linią pojazdów Forda wyłącznie z napędem hybrydowym. Koncepcją producenta było również zaoferowanie najtańszego hybrydowego pojazdu w Ameryce.