Wskaż posiadaną ilość:
Skup hurtowy: Dariusz Seremak

Katalizator z oznaczeniem 99611302153/METAL/XRF

🔧 Dane techniczne

  • Numer katalogowy: 99611302153/METAL/XRF

  • Typ: metalowy katalizator z analizą XRF (fluorescencja rentgenowska) – pozwala na określenie zawartości metali szlachetnych

  • Waga: ok. 0,24 kg

🧩 Wygląd zewnętrzny

  • Obudowa: kompaktowa, cylindryczna; metalowa z wyraźnymi oznaczeniami katalogowymi wybitymi lub nadrukowanymi (99611302153)

  • Stan: używany – widoczne ślady utleniania i przebarwienia termiczne przy spawach, które są równomierne oraz trwałe

  • Kształt: prosty, pozbawiony dodatkowych kołnierzy; typowy do montażu bezpośrednio w układzie wydechowym samochodu sportowego

99611302153/METAL/XRF
99611302153/METAL/XRF

🚗 Zastosowanie w pojazdach

  • Katalizator pochodzi z samochodów marki Porsche (np. modele z oznaczeniem “996”)

Model Porsche 996 to oznaczenie szóstej generacji legendarnego Porsche 911, produkowanej w latach 1997–2006. To jeden z najbardziej przełomowych modeli w historii 911 – zarówno technicznie, jak i stylistycznie.

🚗 Porsche 911 (996) – podstawowe informacje

📅 Lata produkcji:

  • 1997–2006

  • Wersja Carrera: od 1997

  • Turbo, GT2, GT3: od 2000

🔧 Silniki i napęd:

  • Typ: 6-cylindrowy, bokser, chłodzony cieczą (pierwszy taki w 911 – wcześniej chłodzenie powietrzem)

  • Pojemności: od 3.4 do 3.6 litra

  • Moc:

    • Carrera: 300–320 KM

    • Turbo: 420 KM

    • GT3/GT2: od 360 KM do 483 KM

  • Napęd: tylny (RWD) lub na cztery koła (AWD – np. w Carrera 4 i Turbo)

  • Skrzynia biegów: manualna 6-biegowa lub automatyczna Tiptronic

🎯 Charakterystyka modelu:

  • Nowoczesny design – smuklejsze nadwozie, zintegrowane reflektory (tzw. “fried egg headlights”)

  • Lżejsza i bardziej aerodynamiczna konstrukcja

  • Lepsze prowadzenie niż poprzednik (993), choć pierwotnie krytykowana przez purystów za odejście od chłodzenia powietrzem

  • Bogatsze wnętrze, z większym naciskiem na komfort i elektronikę

🔧 Najciekawsze wersje 996:

  • 996 Turbo – potężne osiągi, napęd AWD, silnik bazowany na jednostce z Porsche GT1

  • GT3 – torowa odmiana z wolnossącym silnikiem, bardzo sztywna i lekka

  • GT2 – jeszcze bardziej ekstremalna niż GT3, z napędem RWD i mocą blisko 500 KM

🏁 Osiągi (przykład 996 Turbo):

  • 0–100 km/h: ok. 4,2 s

  • Prędkość maksymalna: 305 km/h

    Porsche 911 (996)
    Porsche 911 (996)