Wskaż posiadaną ilość:
Skup hurtowy: Dariusz Seremak

Katalizator YZ/METAL z Mitsubishi Lancer Evolution X

Katalizator o numerze YZ/METALPROMOCJA/LIPIEC cechuje charakterystyczny kształt obudowy wyglądem przypominający prostokąt. Na zewnątrz można zauważyć charakterystyczne paski oraz spłaszczone krańce części. Waga wkładu tego katalizatora wynosi 0,48 kg, z kolei długość ok. 40 cm, a szerokość ok. Najczęściej ten model można spotkać w pojazdach marki Mitsubishi szczególnie w modelu Lancer Evolution X.
Aktualna wycena katalizatora jest dostępna poprzez kontakt z dowolnie wybranym punktem skupu naszej sieci partnerskiej.

Katalizator YZ/METAL z Mitsubishi Lancer Evolution X

Mitsubishi Lancer Evolution X to dziesiąta generacja serii Evolution wyprodukowana przez japoński koncern Mitsubishi Motors. Model został zaprezentowany we wrześniu 2005 roku podczas Tokyo Motor Show pod nazwą Concept-X, druga wersja koncepcyjna została zaprezentowana w 2007 roku pod nazwą Prototype-X podczas Północno amerykańskich międzynarodowych targach.

Mitsubishi Lancer Evolution X, źródło: Internet

Swój debiut pod nazwą Lancer Evolution X zaprezentował w wersji sedan w całości wykonanego  z aluminium i obecnym w pojeździe silnikiem 4B11T Turbo.
Model produkowany od 1992 roku miał na celu stworzenie auta przystosowanego do rajdów samochodowych i zdolnego do sukcesów w tej dyscyplinie.

Mitsubishi Lancer Evolution X, źródło: Internet

Wygląd zewnętrzny pojazdu jest bardzo odważny. Jego przednia część przypomina szczękę rekina, a z kolei w tylnej części można doszukać się podobieństwa do Alfy Romeo 159.

Mitsubishi Lancer Evolution X, źródło: Internet

Podstawowe wyposażenie zawierało elektrycznie sterowane szyby i lusterka z powiększające obszar widzenia i eliminujące martwe punkty podczas wyprzedzania i parkowania, szyberdach, radio FM/AM, odtwarzacz CD z dodatkowym wejściem USB, rozbudowany system głośników audio, aluminiowe felgi, elektryczne wspomaganie kierownicy, centralny zamek i immobilizer, a także system antywłamaniowy oraz alarm.

 

Mitsubishi Lancer Evolution X, źródło: Internet

W porównaniu do swoich poprzedników ten model jest całkowicie nową konstrukcją.
Wszystkie generacje tego modelu od lat oferowane są standardowo z turbodoładowanym, benzynowym silnikiem o pojemności dwóch litrów i stałym napędem na 4 koła. W zależności od regionu świata oferowano różne wersje tego pojazdu. W Europie królował silnik o mocy 295 KM przy 6500obr/min wraz z dwoma wariantami skrzyni biegów jako 5-cio biegowa klasyczna przekładnia ręczna lub przekładnia dwusprzęgłowa, która w tym modelu okazała się naprawdę szybka, gdzie jedno przełożenie pozwala na efektywniejsze wykorzystanie mocy silnika.

Mitsubishi Lancer Evolution X, źródło: Internet

Skrzynia biegów oferowała trzy tryby pracy. Tryb Normal zalecany jest do płynnej jazdy,  tryb Sport dużo lepiej reagował na dodanie gazu, a tryb S-Sport pozwalał na błyskawiczne rozpędzenie się silnika.

Mitsubishi Lancer Evolution X, źródło: Internet

W czasie swojej kariery Mitsubishi Lancer Evolution X zdobył wiele prestiżowych nagród. W 2006 roku zdobył tytuł „Najlepszy sportowy sedan” , „Sportowy samochód roku” w 2008 mianowany przez Dave TV. Poza tym Mitsubishi Lancer Evolution w 2004 roku wygrał prestiżową nagrodę Editors Choice Award oraz został uznany przez Canadian TV za ”Najlepszy samochód o wartości poniżej 50 000 dolarów” i ”Najlepszą nową technologię” – nagrodę przyznawaną przez Kanadyjskie Stowarzyszenie Dziennikarzy w 2009 roku.

Mitsubishi Lancer Evolution X, źródło: Internet