Wskaż posiadaną ilość:
Skup hurtowy: Dariusz Seremak

Katalizator o oznaczeniu 6C0166DA/04B131656D/6C0131705D/METAL/XRF

Katalizator o numerze 6C0166DA / 04B131656D / 6C0131705D / METAL / XRF to komponent układu wydechowego stosowany w pojazdach marek Volkswagen, Audi, Skoda i Seat, wyposażonych w silniki wysokoprężne 1.4 TDI.

Zastosowanie w pojazdach

Ten katalizator jest montowany w różnych modelach samochodów z grupy VAG, w tym:

  • Volkswagen Polo z silnikiem 1.4 TDI

    Volkswagen Polo z silnikiem 1.4 TDI to ekonomiczny hatchback segmentu B, produkowany w różnych generacjach od początku XXI wieku. Model ten łączy kompaktowe wymiary z oszczędnym silnikiem wysokoprężnym, co czyni go popularnym wyborem wśród kierowców poszukujących niezawodnego i ekonomicznego pojazdu do codziennego użytku.

    Silnik 1.4 TDI

    Silnik 1.4 TDI to trzycylindrowa jednostka wysokoprężna o pojemności 1,4 litra, dostępna w różnych wariantach mocy, w zależności od generacji i wersji wyposażenia. W nowszych modelach, takich jak Polo V (2014–2017), oferowano wersje o mocy 75 KM, 90 KM oraz 105 KM. Silnik ten charakteryzuje się niskim zużyciem paliwa oraz emisją CO₂, co czyni go atrakcyjnym wyborem dla osób poszukujących ekonomicznego samochodu.

    Volkswagen polo 1.4 TDI https://www.car.info/https://www.car.info/
    Volkswagen polo 1.4 TDI https://www.car.info/
  • Seat Ibiza z silnikiem 1.4 TDI

Seat Ibiza z silnikiem 1.4 TDI to dynamiczny i oszczędny hatchback segmentu B, należący do grupy Volkswagen. Wersja z silnikiem 1.4 TDI była oferowana m.in. w IV i V generacji modelu (produkcja od ok. 2008 do 2017 roku).

 Silnik 1.4 TDI

  • Typ: 3-cylindrowy diesel z turbodoładowaniem

  • Moc: dostępne warianty to m.in. 75 KM, 90 KM i 105 KM

  • Zalety: bardzo niskie zużycie paliwa (ok. 4 l/100 km), trwałość, dobra dynamika w mieście

  • Emisje: zgodność z normami Euro 5 i Euro 6 w zależności od rocznika

 Opis auta

Seat Ibiza z tym silnikiem łączy sportowy design typowy dla marki z praktycznością i ekonomią jazdy. Dostępna była w wersjach 3- i 5-drzwiowych oraz jako kombi (ST). Układ jezdny i wnętrze bazują na tej samej płycie podłogowej co Volkswagen Polo.

Seat Ibiza 1.4 TDi | Motofakty
Seat Ibiza 1.4 TDi | Motofakty https://motofakty.pl/seat-ibiza-14-tdi/ar/c4-16135869
  • Skoda Fabia III (2014–2021) z silnikiem 1.4 TDI

Škoda Fabia III z silnikiem 1.4 TDI to przestronny i praktyczny hatchback segmentu B, produkowany w latach 2014–2021. Model ten, oparty na platformie MQB A0 Grupy Volkswagen, łączy w sobie funkcjonalność, niskie koszty eksploatacji i solidną jakość wykonania.

Silnik 1.4 TDI

  • Typ: 3-cylindrowy diesel z turbodoładowaniem

  • Moc: oferowany w wariantach 75 KM, 90 KM oraz 105 KM

  • Zalety: bardzo niskie spalanie (ok. 3,5–4,0 l/100 km), cicha praca, dobre osiągi w mieście i poza nim

  • Ekologia: silnik spełnia normę Euro 6, wyposażony w filtr cząstek stałych (DPF)

Opis auta

Škoda Fabia III dostępna była jako 5-drzwiowy hatchback oraz praktyczne kombi. Wyróżnia się dużym bagażnikiem (330 l w hatchbacku i aż 530 l w kombi), wysoką niezawodnością i nowoczesnym wyposażeniem (m.in. systemy bezpieczeństwa, multimedialne). Jest to idealne auto dla rodzin i osób szukających ekonomicznego, ale pojemnego pojazdu.

Skoda Fabia III (2014-2021) https://www.autoesa.cz/en/skoda/fabia/kombi/nafta/601318036
Skoda Fabia III (2014-2021) https://www.autoesa.cz/en/skoda/fabia/kombi/nafta/601318036

Opis katalizatora.

6C0166DA/04B131656D/6C0131705D/METAL/XRF
6C0166DA/04B131656D/6C0131705D/METAL/XRF

Masywny, metalowy katalizator o wyraźnie dwukomorowej budowie. Z lewej strony mamy niższą, bardziej spłaszczoną komorę, a po prawej – większy, beczkowaty zbiornik z charakterystycznym uchwytem montażowym na górze. Całość wykonana z metalu o matowej, miejscami przyciemnionej powierzchni z przebarwieniami cieplnymi – typowe efekty pracy przy wysokiej temperaturze.

Z przodu i od spodu odchodzą precyzyjnie poprowadzone stalowe przewody, zakończone złączami.

Rozmiar (ok. 50 x 30 cm).

Waga: 0.522 kg

Zawiera : Pallad, Platynę i Rod