Wskaż posiadaną ilość:
Skup hurtowy: Dariusz Seremak
5Q0131705BE/METAL/XRF

Katalizator o oznaczeniu 5Q0131705BE/METAL/XRF

Katalizator o numerze 5Q0131705BE/METAL/XRF to komponent układu wydechowego stosowany w pojazdach marek Volkswagen, Audi, Skoda i Seat, wyposażonych w silniki wysokoprężne 2.0 TDI.

Zastosowanie w pojazdach

Ten katalizator jest montowany w różnych modelach samochodów z grupy VAG, w tym:

  • Skoda Octavia III (2013–2020) z silnikiem 2.0 TDI o mocy 184 KM

  • Volkswagen Golf VII (2012–2020) z silnikiem 2.0 TDI

  • Audi A3 8V z silnikiem 2.0 TDI

  • Seat Leon ST (5F8) z silnikiem 2.0 TDI

 

5Q0131705BE/METAL/XRF
5Q0131705BE/METAL/XRF

Cechy wizualne:

  • Osłona termiczna (górna część):

    • Wykonana z tłoczonego metalu o błyszczącej powierzchni, przypominającej aluminium.

    • Pofałdowana struktura poprawiająca wytrzymałość i skuteczność izolacyjną.

    • Chroni właściwy wkład katalityczny przed nadmiernym wychłodzeniem i uszkodzeniem mechanicznym.

  • Korpus katalizatora (środkowa część):

    • Widoczna część zgrzewana/spawana, mocno zabrązowiona od temperatury i osadów.

    • Wyraźne ślady eksploatacji – typowe dla układu wydechowego.

  • Zintegrowany kolektor wydechowy (dolna część):

    • Przebiega poziomo, z otworem montażowym po stronie wylotowej i jednym króćcem przyłączeniowym (najpewniej do czujnika lambda lub EGR).

    • Przy kolektorze widoczne oznaczenie literowe “G13” – może to być numer odlewu lub oznaczenie materiału.

    • Kołnierz mocujący (po prawej stronie zdjęcia) jest duży i płaski, co sugeruje połączenie z turbosprężarką lub układem DPF.

Wymiary:

  • Długość całkowita (ok. 35 cm).

  • Wysokość największej części (osłona termiczna) – ok. 20–25 cm.

  • Przekrój kolektora – około 5 cm średnicy.

Waga:  0.42 kg

Zawartość metali szlachetnych: pallad platyna i rod.