Wskaż posiadaną ilość:
Skup hurtowy: Dariusz Seremak

Katalizator GM28 z Opla

Katalizator GM28 to jeden z najpopularniejszych modeli na rynku a zarazem jeden z najczęściej wyszukiwanych w naszym cenniku. Jeden z katalizatorów, z którego pomocą skupujący dokonują rozeznania czy kursy rosną czy maleją, a także porównują ceny w poszczególnych skupach (jak zawsze namawiamy tu do porównywania cen zarówno popularnych jak i mniej znanych modeli gdy wybieramy odbiorcę by zyskać lepszy ogląd).

Jakie podnumery GM28 znajdziemy w naszym katalogu?

Wszystkie trzy mają tę samą obudowę widoczną na zdjęciu. To co najbardziej je charakteryzuje to podłużny kształt i symetrycznie ułożone wyloty. Pokrywa ma sporą tendencję do korozji, przez co mogą występować problemy z odczytaniem numeru modelu. W tym wypadku warto udać się do profesjonalnego skupu, który bezbłędnie dokona rozpoznania. Waży niecałe 2 kg, a jego długość to nieco ponad 55 cm.

Katalizator GM28 z Opla

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

W jakich modelach występują poszczególne podnumery?

* GM28/90573211/F7/F8/F9/STANDARD/UNILAB oraz GM28/90573212/F7/F8/F9/STANDARD/UNILAB montowano w Oplu Astrze G z silnikiem benzynowym o pojemności 1.6 w latach 1995-2000. Astrę charakteryzowaliśmy w poniższym artykule:

Katalizator GM28/90573211/2888F9 z Opla Astry

* GM28/90573852/F7/F8/F9/STANDARD/UNILAB montowano w Oplu Vectrze B z silnikiem benzynowym o pojemności 1.8 w latach 1995-2000.

Opis związany z Vectrą znajdziecie z kolei przy okazji artykułu dotyczącego modelu GM18, którego również montowano w tym samochodzie:

Katalizator GM18 z Opla