Wskaż posiadaną ilość:
Skup hurtowy: Dariusz Seremak

Katalizator C170/8200023529/112780131000 z Renault Megane II

Katalizatory C170/8200023529/112780131000 stosowane są w produkcji samochodów marki Renault, a dokładnie w modelach takich jak Renault Megane II, oraz Renault Scenic, w wariantach z silnikami o pojemności 1.4 oraz 1.6 z 2004 roku.

Katalizator C170/8200023529/112780131000 z Renault Megane II z 2004 r.
Przekrój katalizatora C170/8200023529/112780131000 z wkładami ceramicznymi

Katalizatory te, posiadają we wnętrzu dwa oddzielne wkłady ceramiczne, które posiadają różny stopień wysycenia palladem, co widać też po ich kolorze. Jest to cecha charakterystyczna dla katalizatorów “C” marki Renault.

Prócz występowania dwóch płaszczyzn, cechuje je spora długość, osiągająca około 70 cm, co jest raczej rzadko spotykane. Mimo takiego rozmiaru, waga wkładu wynosi 1,22 kg.

Renault Megane to samochód osobowy z niższej klasy średniej, sprzedawany przez francuskiego producenta samochodów Renault od 1995, do chwili obecnej. Pierwsza generacja samochodu była produkowana do 2002 roku, kiedy zastąpiono ją przez tytułowego, ale znacznie bardziej ekstrawaganckiego następcę, który nie miał nic wspólnego z poprzednikiem, z wyjątkiem nazwy. Produkcja została przerwana w 2008 roku.

Renault Megane II

Megane jest następcą Renault 19, a jego czwarta generacja jest dalej w produkcji. Nazwa Megane pochodzi z badania przeprowadzonego przez firmę w 1988 roku .

Pięciodrzwiowy Renault Mégane (hatchback), pojawił się na rynku w 1995 roku, a firma wyprodukowała również Coupé z nazwą Coach (chociaż wyglądał jak 3 – drzwiowy hatchback , ale w rzeczywistości jest to  coupe, ponieważ pokrywa bagażnika otwierała się bez tylnej szyby). W następnym roku pojawił się MPV Renault Megane Scénic (Scénic po liftingu). W 1997 roku ukazał się klasyczny sedan, a Renault rozpoczęłoo również oferowanie cabrio pochodzącego z coupe. Gama modeli przeszła lifting w 1999 r., A gama wariantów nadwozia została rozszerzona o Grandtour produkowany w Turcji.

Mocne strony 

  • oryginalny wygląd zewnętrzny
  • niskie ceny nowych i używanych samochodów (Megane kupicie około 30% taniej niż ten sam stary VW Golf z porównywalnym wyposażeniem).
  • najwyższe bezpieczeństwo (cztery gwiazdki testów zderzeniowych pierwszej generacji, pełne pięć gwiazdek drugiej generacji)
  • szereg technicznych „gadżetów” (Megane był jednym z pierwszych samochodów w swojej klasie, które otrzymywały dostęp bezkluczykowy za pomocą karty i przycisku)

Słabe strony 

  • słaba jakość elektroniki pokładowej
  • niższa odporność niektórych części mechanicznych (zawieszenie kół, dysze wtryskowe itp.)
  • mniej miejsca na tylne siedzenia dla wersji hatchback i coupé. Druga generacja produkowana była w latach 2002–2008 w wersjach 3 i 5-drzwiowych hatchback, 4-drzwiowym sedanie, 5-drzwiowym wagonie Grandtour, a zamiast klasycznego kabrioletu, przyjęła bardziej nowoczesny wariant coupe -kabrioletu z metalowym panoramicznym dachem, Mégane CC. Jedynie nazwa była wspólna dla poprzedniej generacji, a projekt był niezwykle ekstrawagancki. Mégane Trophy to wersja wyścigowa opracowana przez Renault Sport Technologies. Samochód jest zbudowany na podwoziu rurowym. Jest zasilany przez 3,5-litrowy silnik V6 24 V i 320 KM. Pochodzi z Vel Satis i Espace. Został przygotowany na konkursy europejskie w 2005 roku.
    Renault Megane II

    Projekt opiera się na modelu seryjnym. Samochód jest wyposażony w półsekwencyjną przekładnię kierownicy.

    Trzecia generacja Renault Mégane została uruchomiona w czwartym kwartale 2008 roku.  W ramach tej serii, stworzono model Renault Fluence. To czterodrzwiowy sedan oparty na Megane trzeciej generacji, zastępujący sedan Mégane. Firma dołożyła wszelkich starań, aby odróżnić Fleunce od modelu Mégane III i opublikować go jako oddzielny model. Większe silniki nie były stosowane w produkcji, ponieważ Fluence mógł zagrozić sprzedaży większego modelu Laguna. Co ciekawe, w Korei ten model jest sprzedawany jako Samsung SM3 .

Czwarta generacja została wprowadzona we Frankfurcie wiosną 2015 r. i trafiła do klientów rok później, wiosną 2016 r.  Była ona rewolucją w jakości przetwarzania i urządzeniach pokładowych. Po raz pierwszy w tym samochodzie pojawiła się sugestia ewolucji i ciągłości z poprzednią generacją (był to zawsze wyczyn w poprzednich pokoleniach). Ta generacja, podobnie jak Talisman, opiera się na charakterystycznym wyglądzie z dużym logo na masce, która ukrywa radar i sygnaturę świetlną w kształcie litery C. Rufa, w której dominują wydłużone, poziomo ustawione światła, które dzielą logo, jest również bardzo charakterystyczna. . Po raz pierwszy można wyposażono  w system 4Control wszystkie cztery koła, aby ułatwić manewrowanie w mieście i poza nim. Samochód wyposażony jest w adaptacyjny tempomat, monitorowanie pieszych, automatyczne hamowanie, system odjeżdżania z pasa ruchu oraz nierozłączną kontrolę rozruchu bez kluczyka z drugiej generacji.

Tradycyjnie nowa generacja oferuje 5 gwiazdek w testach zderzeniowych EuroNCAP.