Wskaż posiadaną ilość:
Skup hurtowy: Dariusz Seremak

Katalizator 9189237 z Volvo S80

Katalizator o numerze 9189237 cechują spłaszczone brzegi obudowy, pasiaste wzory oraz jego zaokrąglona forma. Jego długość wynosi nieco ponad 60 cm, a szerokość ok. 15 cm. Waga wkładu szacuje się na 1,877 kg, a najczęściej ten model można spotkać w katalizatorach marki Volvo, szczególnie w S80 z silnikiem 2.5 l. Chcąc otrzymać aktualną wycenę zapraszamy do kontaktu z przedstawicielem naszej sieci partnerskiej.

Katalizator 9189237 z Volvo S80

Volvo S80 po raz pierwszy zostało zaprezentowane w maju 1998 roku jako swój nowy flagowy sedan który wyróżniał się zaokrąglonymi konturami, luksusowym designem, bezpieczeństwem i dynamiką jazdy.

Wszystkie S80 pierwszej generacji posiadały aktywne przednie zagłówki i boczne poduszki powietrzne, a także elektroniczną kontrolę stabilności, która była standardowym wyposażeniem modelu. Poza nimi do standardowej opcji należały też dwustrefowa klimatyzacja, opcja rozrywki na tylnym siedzeniu z dwoma ekranami i reflektory HID. Poziom komfortu jazdy współgra z doskonałą ergonomią, cichym wnętrzem i wyposażeniem audio / wideo, takim jak opcjonalny system nawigacji GPS, a także takimi funkcjami, jak opcjonalna lodówka na chłodne napoje.
Volvo S80 był również uważany za jeden z najbezpieczniejszych dużych sedanów w ofercie w tamtym czasie dzięki zastosowanym innowacjom technicznym, takich jak zamontowana poprzecznie szóstka, nadmuchiwana kurtyna chroniąca przed uderzeniami bocznymi oraz przednie siedzenia z wbudowaną ochroną przed urazami kręgosłupa szyjnego.

Układ napędowy i podwozie w Volvo S80 jest wyposażone w gamę pięcio- i sześciocylindrowych silników. Wszystkie są zamontowane poprzecznie zgodnie z koncepcją nowoczesnego układu napędowego Volvo. Silniki zostały zaprojektowane z myślą o płynnej pracy i niskim poziomie wibracji w połączeniu z wysokim momentem obrotowym.

Pod koniec swojej serii S80 pierwszej generacji oferował również bardziej sportowy silnik T6, z 268-konnym turbodoładowaniem rzędowym sześciocylindrowym. Dostępne aktywne zawieszenie 4C zapewniało znacznie lepsze osiągi w zakrętach, przy mniejszym przechylaniu nadwozia w zakrętach.